Ga naar inhoud

Toerrit Apeldoorn, inschrijving gesloten


Jorgen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 278
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Deadline voor inschrijving (en wijzigingen) m.b.t. toerrit Apeldoorn e.o. d.d. 9 september:

dinsdag 4 september!

Het is niet vanzelfsprekend dat inschrijvingen en/of wijzigingen na 4 september worden ge-effectueerd, al spreekt het voor zich dat we daarvoor ons uiterste best doen.

aangepast door Rob
Link naar reactie
............. ik houd het nog even open tot 4 sept., maar het zou in de planning kunnen passen

Het zou leuk zijn als je erbij bent. Hebben we ook nog een Ierse auto in ons midden.

Na dit weekend zal ik ook weten wat de kosten voor het diner zijn, dat is ook altijd wel makkelijk om te weten.

Link naar reactie

Een rit in de achtertuin van dit half-afvallig :newblush: forum-lid..................

Maar gelukkig zijn er waakzame types :kisstogether: die me op tijd wakker maken.

Zoals de plannen er nu uitzien, zijn wij erbij (wel lunch/geen diner), dus noteer ons maar.

CU all :wave: op 9 september!!

Michiel en Ingrid.

Link naar reactie
Wij gaan er een overnachting op zaterdag aan vastknopen.

Zijn er nog andere deelnemers die dit ook van plan zijn?

goed idee! eerlijkgezegd denk ik dat ik 'de directie alhier' :blink: behoorlijk beter stem als ik een leuke overnachting in de buurt regel...

wie heeft er leuke ideeen voor een klein, knus, gezellig, goed hotelletje/ B&B in de buurt :kisstogether: (nee dus niet bij vertrekpunt Van der Valk :wave: ) liefst per pm dan houden we het topic een beetje zuiver (anders krijgen we dat weer :newblush: )

Link naar reactie

Nou, ik ben de starter van dit topic, dus vind dat ik wel zo mag reageren en zo weten ook meer mensen die een dag eerder willen komen welke hotels goed zijn. Hotel het Loo is een aanrader, is een erg goed hotel en mooie parkeergelegenheid voor de auto. En Hotel Abbekerk is volgens mij ook goed, al weet ik dat niet zeker. Beide hotelen liggen niet ver van het centrum (loop afstand).

Link naar reactie
Nou, ik ben de starter van dit topic, dus vind dat ik wel zo mag reageren en zo weten ook meer mensen die een dag eerder willen komen welke hotels goed zijn. Hotel het Loo is een aanrader, is een erg goed hotel en mooie parkeergelegenheid voor de auto. En Hotel Abbekerk is volgens mij ook goed, al weet ik dat niet zeker. Beide hotelen liggen niet ver van het centrum (loop afstand).

Was goed bedoeld, anders zo'n zooi... maar ja. :kisstogether: Wellicht een idee de additionele overnachtings-info in de start post te vermelden, valt meer op.

Link naar reactie

Zoals beloofd, en een beetje verlaat <_< , de informatie omtrent het diner zoals het er nu voor staat.

We hebben een heel leuk restaurant gevonden met voldoende parkeergelegenheid. Het diner zal bestaan uit een drie gangen keuze menu. De kosten hiervoor zullen 25 euro zijn. Hiernaast zal met bonnetjes gewerkt worden om de drankjes op aan te strepen die per persoon zijn genuttigd.

Het diner zal beginnen tussen 17u en 18u.

!Dus het is de bedoeling dat iedereen bij vertrek zijn eigen bonnetje afrekend!

Het is nog een kleine beetje afhankelijk van het aantal aanmeldingen voor het diner of het ook echt dit restaurant wordt, omdat er een maximaal aantal aan het aantal deelnemers zit, vanwege ruimte beperkingen. Dus het kan nog enigzins veranderen.

Het starttopic op de eerste pagina houd ik bij, actueel als altijd.

aangepast door Rob
Link naar reactie
hallo mede forum bewoners,

ik ben nieuw hier maar wil me graag opgeven voor de rit hoe ga ik te werk?

groet,

gman

Begin met post 1 te lezen in dit topic. Daar word je al wat wijzer. Als je daarna met een nieuwe post aangeeft of je met 1 of 2 personen komt en of die 1 of 2 personen wel of niet blijven dineren, noteren we dat in post 1. Grote kans dat het dan helemaal goed komt. Het enige wat je dan nog hoeft te doen is 9/9 bij Apeldoorn te verschijnen, af te rekenen en te genieten van de dag, samen met een aantal andere Z3-liefhebbers.

Link naar reactie
Ik kan helaas niet mee met m'n eigen auto, die is er niet meer.

Ik zal niet off-topic gaan hier..

dus hierbij een afmelding van een verdrietige Lotte.

O jee, Lotte, dat klinkt helemaal niet best.

Ben je zelf OK?? ZZZ in de prak??

EDIT: Het verhaal van Lotte, hier.

aangepast door Rob
Link naar reactie
O jee, Lotte, dat klinkt helemaal niet best.

Ben je zelf OK?? ZZZ in de prak??

EDIT: Het verhaal van Lotte, hier.

Waar <_< Lotte er is vast wel iemand met een lege rechterstoel met wie je mag mee rijden dus bij deze je mag gerust met mij meerijden :thumbup: en maak je geen zorgen ik ben gelukkig getrouwd :huh:
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.