Ga naar inhoud

Toerrit Apeldoorn, inschrijving gesloten


Jorgen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 278
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hallo Davidz3,

ik kom uit amsterdam langs h'vsum in een Qpe,als je het leuk vind om samen op te rijden kunnen we bij La Place laren afspreken.

groet,Gman :thumbup:

Wij hebben om 9.00 afgesproken bij de Mac in Houten....je bent natuurlijk van harte welkom om hierheen te komen...relatief eenvoudig te bereiken via A2-A12 afslag Houten...

Link naar reactie
Toch maar iets eerder afspreken dan in Houten jongens (en dames) ?? 8.30 ??

Staat er toch!! :schater::schater:

Yo, 8.30 uur McDonald's Nieuwegein.

Adres: Ravenswade 1, Nieuwegein

David z3

Z3Mrunner

Zazzkia

Roodkapje?

Ewin en Nadia

(S)toploss?

Lotte

Link naar reactie

Mag ik even jullie geleuter verstoren met een huishoudelijke vraag? :rolleyes:

Lotte,

Je mailbox hier op het forum is vol, daarom even op deze wijze:

Ik heb je op de eerste pagina, eerste post, losgekoppeld van Delta 737, ervan uitgaande dat je in je eigen, nieuwe 2.8 komt.

Correct??

EDIT: Inmiddels antwoord van Lotte ontvangen: ja, correct.

aangepast door Rob
Link naar reactie
Wij noordelingen gaan ieder voor zich :thumbup: dan mag ik zaterdagavond wel vertrekken :schater: of heeft iemand suggesties :newblush:
Zeg maar waar je wil "meeten" en hoe laat? Ik ga vanaf assen over de a28!

:thumbup:

z3mroadster (Roger) roept zelf de verwarring over zich af, met zijn uitspraak "wij noorderlingen".

Geen wonder dat iedereen denkt dat 'ie een Fries is. :lipssealed:

Link naar reactie

Ik heb een vraagje, een college van mij heeft een hele mooie 100% originele e36 m3, ik wou met hem altijd al een stuk gaan toeren en vertelde me dat ik volgende week met jullie rit mee deed. Nou leek hem dat ook wel super om dan een keer mee te gaan, maarja het is geen z3. Dus ik stelde voor aan hem om het hier voor te leggen wat jullie daarvan vinden?? :lipssealed: Ik weet niet hoe dat normaal gaat namelijk :newblush:

Link naar reactie
Ik heb een vraagje, een college van mij heeft een hele mooie 100% originele e36 m3, ik wou met hem altijd al een stuk gaan toeren en vertelde me dat ik volgende week met jullie rit mee deed. Nou leek hem dat ook wel super om dan een keer mee te gaan, maarja het is geen z3. Dus ik stelde voor aan hem om het hier voor te leggen wat jullie daarvan vinden?? :lipssealed: Ik weet niet hoe dat normaal gaat namelijk :newblush:

Ik denk dat het met name Jörgen is (als initiatiefnemer en organisator van deze rit) die dat beslist.

Waarschijnlijk hebben de members hier er ook nog een mening over, en die zien we dan wel komen.

Mijn mening wil je vast niet weten. :thumbup:

Link naar reactie
Ja kijk, ik heb nog nooit mee gedaan aan zo'n rit dus ik kan er niet over oordelen, en weet ook niet hoe het normaal gaat. Maar vragen kan altijd toch? :newblush: Maar aan rob's reactie krijg ik al twijfels :lipssealed: . En als het een rare vraag is moeten we het ook zeker niet doen :schater: .
IK denk dat het de bedoeling is dat er Z3 en Z4 members meerijden en Rob kan het probleem wel bij ons neer leggen :thumbup::schater: maar ik vind dat je de organisator even moet PM en lijkt mij dat hij het maar moet zeggen ^_^ Mij zal het i.i.g. worst zijn ofterwijl als die vriend zo enthousiast is laat hem lekker meerijden :thumbup: (wel achteraan en een apart tafeltje en een muts met E36 op zetten :schater: )
Link naar reactie
IK denk dat het de bedoeling is dat er Z3 en Z4 members meerijden en Rob kan het probleem wel bij ons neer leggen :thumbup::schater: maar ik vind dat je de organisator even moet PM en lijkt mij dat hij het maar moet zeggen :thumbup: Mij zal het i.i.g. worst zijn ofterwijl als die vriend zo enthousiast is laat hem lekker meerijden :muur: (wel achteraan en een apart tafeltje en een muts met E36 op zetten :schater: )

En jij denkt werkelijk dat ik Jörgen geen PM heb gestuurd en hem dit niet al lang heb voorgelegd?

Denk jij echt dat ik het "probleem" echt bij jullie neerleg?? Hou nou toch op zeg.

Natuurlijk is het in dit geval Jörgen die bepaalt.

En je tafeltje en je muts? Helemaal voor jouw rekening.

Link naar reactie
En jij denkt werkelijk dat ik Jörgen geen PM heb gestuurd en hem dit niet al lang heb voorgelegd?

Denk jij echt dat ik het "probleem" echt bij jullie neerleg?? Hou nou toch op zeg.

Natuurlijk is het in dit geval Jörgen die bepaalt.

En je tafeltje en je muts? Helemaal voor jouw rekening.

Ik wil hier wel iets ongevraagd aan toevoegen. :muur:

Heb voor het eerst meegedaan met de Maas en Waal rit.

Vond het ongeloofelijk kicken om zoveel Z-tjes op een rij te zien en de verbazing onderweg te zien.

Ik gun iedereen om hiervan mee te genieten maar mijn zoon wil bijvoorbeeld ook wel met zijn E-30 cabrio meerijden.

Zou het toch zonde vinden als de Z3Forum ritten ontaarden in optochten van diverse type BMW's.

Als er andere auto's meerijden, hou dan de Z-tjes in ieder geval bijelkaar.

Nogmaals, mijn mening. Hoeft niemand zich aan te houden. :thumbup:

Link naar reactie
Ja kijk, ik heb nog nooit mee gedaan aan zo'n rit dus ik kan er niet over oordelen, en weet ook niet hoe het normaal gaat. Maar vragen kan altijd toch? :thumbup: Maar aan rob's reactie krijg ik al twijfels :muur: . En als het een rare vraag is moeten we het ook zeker niet doen :schater: .

Rare vragen bestaan niet. Als je het niet vraagt weet je het nooit. :thumbup:

Link naar reactie
Mag ik even jullie geleuter verstoren met een huishoudelijke vraag? :thumbup:

Lotte,

Je mailbox hier op het forum is vol, daarom even op deze wijze:

Ik heb je op de eerste pagina, eerste post, losgekoppeld van Delta 737, ervan uitgaande dat je in je eigen, nieuwe 2.8 komt.

Correct??

EDIT: Inmiddels antwoord van Lotte ontvangen: ja, correct.

Alhoewel Lotte natuurlijk onvervangbaar is, ik heb toch al een nieuwe bijrijder gevonden :muur:

Dus je kunt mij laten staan voor 2 personen met diner!

9.00 uur bij de MC drive (blijven we in stijl) in Zwolle afslag noord, links onder de snelweg door, eerste verkeerslicht rechts 1e weg links geloof ik ... :thumbup:

Prima, zal hem proberen te vinden :thumbup: Ik hoop dat je me bij kan houden in mijn 1.8 :thumbup:

Ik wil hier wel iets ongevraagd aan toevoegen. :thumbup:

Heb voor het eerst meegedaan met de Maas en Waal rit.

Vond het ongeloofelijk kicken om zoveel Z-tjes op een rij te zien en de verbazing onderweg te zien.

Ik gun iedereen om hiervan mee te genieten maar mijn zoon wil bijvoorbeeld ook wel met zijn E-30 cabrio meerijden.

Zou het toch zonde vinden als de Z3Forum ritten ontaarden in optochten van diverse type BMW's.

Als er andere auto's meerijden, hou dan de Z-tjes in ieder geval bijelkaar.

Helemaal mee eens! :thumbup:

Link naar reactie
Vond het ongeloofelijk kicken om zoveel Z-tjes op een rij te zien en de verbazing onderweg te zien. Ik gun iedereen om hiervan mee te genieten maar mijn zoon wil bijvoorbeeld ook wel met zijn E-30 cabrio meerijden. Zou het toch zonde vinden als de Z3Forum ritten ontaarden in optochten van diverse type BMW's. Als er andere auto's meerijden, hou dan de Z-tjes in ieder geval bijelkaar.

my thoughts exactly.

(om gelijk de flauwe grappen van Roger maar de kop in te drukken: nee, ik heb (nog) geen zoon (met een E-30 cabrio))

aangepast door MdV
Link naar reactie
Ik heb een vraagje, een college van mij heeft een hele mooie 100% originele e36 m3, ik wou met hem altijd al een stuk gaan toeren en vertelde me dat ik volgende week met jullie rit mee deed. Nou leek hem dat ook wel super om dan een keer mee te gaan, maarja het is geen z3. Dus ik stelde voor aan hem om het hier voor te leggen wat jullie daarvan vinden?? :muur: Ik weet niet hoe dat normaal gaat namelijk :thumbup:

Ik heb indd een PM gehad met deze vraag. Zelf ben ik een enorme fan van het merk BMW en zeker van alle M modellen. Dit is alleen een Z-forum, dus de rit is alleen voor Z3's, Z4's en misschien (maar dan moeten ze het wel heel aardig vragen) zouden we ook nog een Z8 kunnen toelaten.

Dus om kort antwoord te geven op je vraag, de rit is alleen voor Z3's en Z4's en niet voor andere BMW's, hoe mooi of bijzonder ze ook zijn. No hard feelings..

En om maar meteen duidelijkheid te verschaven; die dag zal wel een andere BMW meerijden, maar dit met een doel! Wellicht hebben sommige mensen in de lijst al de Mystery Guests zien staan! Het moest eigenlijk een verrassing worden, maar om op de dag zelf vervelende blikken te voorkomen vertel ik het nu maar.

Mijn vader en schoonvader zullen die dag meerijden om van de hele stoet foto's te gaan maken. Wellicht hebben sommige al uit mijn members gallery gezien dat mijn schoonvader veel aan fotografie doet en hij stelde voor om die dag mee te rijden, voor de stoet, er achter en op bepaalde punten van de voorbijkomende auto's om zoveel mogelijk mooie foto's te maken. Helaas heb ik maar één Z, dus moest er een andere camera auto komen...

Ik hoop dat dit geen problemen gaat geven...

Link naar reactie
En om maar meteen duidelijkheid te verschaven; die dag zal wel een andere BMW meerijden, maar dit met een doel! Wellicht hebben sommige mensen in de lijst al de Mystery Guests zien staan! Het moest eigenlijk een verrassing worden, maar om op de dag zelf vervelende blikken te voorkomen vertel ik het nu maar.

Mijn vader en schoonvader zullen die dag meerijden om van de hele stoet foto's te gaan maken. Wellicht hebben sommige al uit mijn members gallery gezien dat mijn schoonvader veel aan fotografie doet en hij stelde voor om die dag mee te rijden, voor de stoet, er achter en op bepaalde punten van de voorbijkomende auto's om zoveel mogelijk mooie foto's te maken. Helaas heb ik maar één Z, dus moest er een andere camera auto komen...

Ik hoop dat dit geen problemen gaat geven...

Goed werk Jorgen!! Ik kijk uit naar de foto's!! :muur:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.