Ga naar inhoud

Toerrit Apeldoorn, inschrijving gesloten


Jorgen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 278
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jörgen en ik hebben vanavond de route van zondag nog even gereden. Maar goed ook, want er is ergens inmiddels een omleiding. Verder hier en daar nog iets aangescherpt. Als 't zonnetje meedoet en iedereen met een goed humeur komt zou het toch een aardig dagje moeten worden. Denken jullie nog even aan het vooraf (graag gepast) afrekenen van de lunch bij Jörgen? En Roger, vergeet de proef niet!

Link naar reactie
Ik meen dat Jörgen zijn 06-nummer gaat PM-en aan de deelnemers.

Zo niet, stuur hem voor de zekerheid een PM hierover, zou ik zeggen.

Bedankt voor je melding, René.

Hoi Rob,

Mijn leverancier is in ieder geval morgen (zaterdag) bij me, dus ik hoop er zondag wel bij te zijn! :thumbup:

Weet alleen nog niet hoe e.e.a. gaat lopen maar de kans om toch mee te kunnen is beduidend groter geworden!

Hopelijk tot zondag! :rolleyes:

EDIT R.: Succes en lukt 't toch niet: Jörgen stuurt je nog zijn 06.

aangepast door Rob
Link naar reactie
En ik ben er om 09:00 uur omdat ik 08:30 te vroeg vindt en Aad ook :rolleyes:

En waarschijnlijk Edwin ook :schater:

Ik ben er ook om 9.00u!!

@ruud: Omdat je mailbox vol zit even via deze weg. Mocht je toevallig nog spacers hebben liggen mag je ze meenemen (met eventueel langere bouten indien nodig).

Link naar reactie
En ik ben er om 09:00 uur omdat ik 08:30 te vroeg vindt en Aad ook :rolleyes:

En waarschijnlijk Edwin ook :schater:

Aan allen die bij McDonald's Nieuwegein vertrekken.

Om nou te voorkomen dat we alsnog in 2 groepen rijden.

Volgens routenet is het 42 minuten rijden. Jörgen wil om 10.00 uur (stipt) gaan rijden. We zullen dan ook echt uiterlijk om 9 uu rmoeten gaan rijden vanuit Nieuwegein, willen we nog een beetje rustig handjes kunnen schudden in Apeldoorn voor aanvang van de rit.

Voorstel: Om 8.50 uur verzamelen bij McDonald's Nieuwegein zodat we ook echt stipt om 9.00 uur kunnen vertrekken...

Ik weet het, ben een beetje een zeikwijf, maar kom niet graag te laat... zeker niet als anderen veel moeite hebben gedaan om iets leuks te organiseren :thumbup:

Link naar reactie
Aan allen die bij McDonald's Nieuwegein vertrekken.

Om nou te voorkomen dat we alsnog in 2 groepen rijden.

Volgens routenet is het 42 minuten rijden. Jörgen wil om 10.00 uur (stipt) gaan rijden. We zullen dan ook echt uiterlijk om 9 uu rmoeten gaan rijden vanuit Nieuwegein, willen we nog een beetje rustig handjes kunnen schudden in Apeldoorn voor aanvang van de rit.

Voorstel: Om 8.50 uur verzamelen bij McDonald's Nieuwegein zodat we ook echt stipt om 9.00 uur kunnen vertrekken...

Ik weet het, ben een beetje een zeikwijf, maar kom niet graag te laat... zeker niet als anderen veel moeite hebben gedaan om iets leuks te organiseren :rolleyes:

Met alle waardering maar lijkt me geen goed plan om het weer te wijzigen.

Tijdstip is afgelopen periode juist naar 8.30 uur gewijzigd omdat men op tijd in Apeldoorn kan zijn, kopje koffie kan drinken en tijdig kan starten.

MDV en Frank sluiten onderweg aan om 9.00 uur na Hoevelaken.

8.30 uur McDonald's Nieuwegein.

Adres: Ravenswade 1, Nieuwegein

8.30 uur David z3

8.30 uur Z3Mrunner

8.30 uur Zazzkia

8.30 uur Ewin en Nadia

8.30 uur Lotte

8.30 uur Bridders

8.30 uur Roodkapje

MDV en Frank sluiten onderweg aan om 9.00 uur na Hoevelaken.

Link naar reactie
OK, zet mij er maar bij om 8.30u.

8.30 uur is wat ons betreft ook prima. Dacht met mijn voorstel "iedereen" een beetje tegemoet te komen... niet te vroeg vertrekken en ook niet te laat komen :rolleyes:

Roodkapje en Aad-z3 ook? Of rijden jullie dan gewoon samen naar Apeldoorn?

Link naar reactie
En ik ben er om 09:00 uur omdat ik 08:30 te vroeg vindt en Aad ook ;)

En waarschijnlijk Edwin ook :schater:

Ik wil me eigenlijk niet bemoeien met de organisatie van JULLIE rit ;), maar 9u00 lijkt mij ook vroeg zat in Nieuwegein/Houten. Het is dan nog maar 50 min. rijden naar Apeldoorn... Waar het om 10u verzamelen is.

Tot zondag.

BTW: ik stuur nu alle deelnemers mijn 06.

Link naar reactie
Ik wil me eigenlijk niet bemoeien met de organisatie van JULLIE rit ;) , maar 9u00 lijkt mij ook vroeg zat in Nieuwegein/Houten. Het is dan nog maar 50 min. rijden naar Apeldoorn... Waar het om 10u verzamelen is.

In de startpost staat: start om 10.00 uur. Dat is waar "we" dus met z'n allen van zijn uitgegaan, ook ik.

Dat wordt dus uitslapen. ;)

aangepast door Rob
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.