Ga naar inhoud

Toerrit Apeldoorn, inschrijving gesloten


Jorgen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 278
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik wil ook mee!!! Heb zojuist officieel gehoord dat ik een invaller heb voor de wedstrijd aankomende zondag!

Laat ik Jörgen maar even een PM sturen!!! ;)

EDIT:

Jörgen je hebt PM, daarin ben ik vergeten te vermelden dat ik met 2 personen kom en 2x wil lunchen, geen diner!

Haha, je staat genoteerd in het eerste topic. Het kon nog net met het aantal personen voor de lunch.

We kunnen natuurlijk DE relschopper van het forum niet missen bij een rit :foto:! Voor straf wel achteraan rijden :schater: !

Link naar reactie

De inschrijving is nu dus definitief gesloten! De mensen die ingeschreven zijn voor de rit staan in Post 1. Mochten hier nog fouten in de aantallen in staan, geef dat dan even door aan mij of Rob.

Nog even de kosten opsommen voor de lunch en het diner.

De lunch:

Kosten 12 euro per persoon. Graag het bedrag gepast meenemen 's ochtends, zodat je bij aanmelding bij mij meteen de lunch kan afrekenen. Ik zal dan bijhouden wie er allemaal al zijn en wie al betaald hebben.

Het diner:

De kosten voor het diner zijn 25 euro per persoon, hier zijn de drankjes niet bij inbegrepen. Het diner en de drankjes moet iedereen zelf afrekenen bij het restaurant bij vertrek.

Ik zal iedereen ook nog even een PM sturen met daarin mijn mobiele telefoonnummer. Mochten mensen het niet redden om op tijd bij het Van der Valk hotel te zijn.

Tot zondag..

Link naar reactie
Het zal aan mij liggen, maar Houten heeft toch geen McDonald's... of is die in de 2 weken vakantie gebouwt :angry: .

Volgens mij is het gewoon McDonald's Nieuwegein.

Adres: Ravenswade 1, Nieuwegein

We'll be there :wave: !

Het is 8.30 bij de McDonald's Nieuwegein ZZazkia !!

Link naar reactie
Kreeg vandaag te horen dat ik misschien een buitenlandse leverancier over de vloer krijg.....

Ik zal ZEKER proberen om er gewoon bij te zijn, maar....is er een afmeld-telefoonnummer voor het geval dat????

Ik meen dat Jörgen zijn 06-nummer gaat PM-en aan de deelnemers.

Zo niet, stuur hem voor de zekerheid een PM hierover, zou ik zeggen.

Bedankt voor je melding, René.

Link naar reactie
Dus.. Ravenswade 1 in Nieuwegein.. oke..

ik ben zo één die dan een uur rond rijdt in Houten..

Dus bedankt voor de melding :thumbup:

;)

Lotte het is heel simpel hoor...je neemt de afslag Houten / Nieuwegein op de A12...vervolgens sorteer je links voor en volg je de weg onder het viaduct door (A12) richting Houten/ Nieuwegein...dan bij de eerstvolgende stoplichten rechtsaf...en dan weer de 1e links en Voila..je bent er :)

See you there ;) (8.30)

@Frank en Mdv sluiten jullie aan bij Stroe (AC restaurant langs de A1) ??

Link naar reactie
@Frank en Mdv sluiten jullie aan bij Stroe (AC restaurant langs de A1) ??

OK We proberen rijdend aan te sluiten in de buurt van Amersfoort waar jullie de A1 opgaan ca. 09.00 uur. Als dat niet lukt bij AC Stroe. Dat zal wel rond 09.30 zijn o.i.d. Je hebt mijn nummer?

Link naar reactie
OK We proberen rijdend aan te sluiten in de buurt van Amersfoort waar jullie de A1 opgaan ca. 09.00 uur. Als dat niet lukt bij AC Stroe. Dat zal wel rond 09.30 zijn o.i.d. Je hebt mijn nummer?

Ik heb jouw en Martijn zijn nummer dus dat gaat vast goedkomen.... :kisstogether: (jij hebt mijn nummer ook als het goed is?)

Link naar reactie
Wij zijn daar ook zo tegen 9:00u.

Aad het is 8.30 ...ietsje verder doorlezen :kisstogether:

Nogmaals :

Mensen die samen willen oprijden en vanuit de richting Utrecht komen :

8.30 bij de McDonald's Ravenswade 1, Nieuwegein (naast de A12).

(S)Toploss en Mdv sluiten aan op de A1 of zien we bij AC Stroe (langs de A1)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.