Ga naar inhoud

Toerrit Apeldoorn, inschrijving gesloten


Jorgen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 278
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb indd een PM gehad met deze vraag. Zelf ben ik een enorme fan van het merk BMW en zeker van alle M modellen. Dit is alleen een Z-forum, dus de rit is alleen voor Z3's, Z4's en misschien (maar dan moeten ze het wel heel aardig vragen) zouden we ook nog een Z8 kunnen toelaten.

Dus om kort antwoord te geven op je vraag, de rit is alleen voor Z3's en Z4's en niet voor andere BMW's, hoe mooi of bijzonder ze ook zijn. No hard feelings..

En om maar meteen duidelijkheid te verschaven; die dag zal wel een andere BMW meerijden, maar dit met een doel! Wellicht hebben sommige mensen in de lijst al de Mystery Guests zien staan! Het moest eigenlijk een verrassing worden, maar om op de dag zelf vervelende blikken te voorkomen vertel ik het nu maar.

Mijn vader en schoonvader zullen die dag meerijden om van de hele stoet foto's te gaan maken. Wellicht hebben sommige al uit mijn members gallery gezien dat mijn schoonvader veel aan fotografie doet en hij stelde voor om die dag mee te rijden, voor de stoet, er achter en op bepaalde punten van de voorbijkomende auto's om zoveel mogelijk mooie foto's te maken. Helaas heb ik maar één Z, dus moest er een andere camera auto komen...

Ik hoop dat dit geen problemen gaat geven...

Oke helemaal mee eens heb je ook gelijk in, nu ik er zelf over nadenk, denk ik ook van ja eigenlijk wel stom dat ik het gevraagd hebt :unsure: Ik hoop niet dat jullie nu denken van wat denkt die jongen nou eigenlijk :mellow:

Maar over die foto's dat vind ik dus echt helemaal top he :rolleyes: :D :D krijg er steeds meer zin in.

Link naar reactie
Oke helemaal mee eens heb je ook gelijk in, nu ik er zelf over nadenk, denk ik ook van ja eigenlijk wel stom dat ik het gevraagd hebt :unsure: Ik hoop niet dat jullie nu denken van wat denkt die jongen nou eigenlijk :mellow:

Maar over die foto's dat vind ik dus echt helemaal top he :rolleyes: :D :D krijg er steeds meer zin in.

Nogmaals Bart: rare vragen en domme vragen bestaan niet! Goed dat je het gevraagd hebt.

Kijk, rare forumleden hebben we natuurlijk wel. :schater::schater: Dat merk je vanzelf! :schater: Maar ook die zijn leuk.

We zien je wel op de rit. Mag je zelf oordelen. :lol:

Link naar reactie

Voor degenen die vanuit Noord-Holland over bijvoorbeeld A9, A10 en/of einde A4, richting de A1 gaan en willen meerijden richting Apeldoorn:

Wat: Samen oprijden richting Toerrit Apeldoorn e.o.

Vertrek: Parkeerplaats schuin tegenover IKEA in Amsterdam Zuid-Oost.

Tijd: Vertrek rond 9.00u

Wie:

(S)toploss

MdV

...

..

.

Stuur me bij voorkeur een PM als je mee wilt rijden, dan voeg ik je even toe in deze post: blijft het topic op orde en de organisatie van de toerrit blij :rolleyes:

Link naar reactie
Oke helemaal mee eens heb je ook gelijk in, nu ik er zelf over nadenk, denk ik ook van ja eigenlijk wel stom dat ik het gevraagd hebt :unsure: Ik hoop niet dat jullie nu denken van wat denkt die jongen nou eigenlijk :mellow:

Maar over die foto's dat vind ik dus echt helemaal top he :rolleyes: :D :D krijg er steeds meer zin in.

Helemaal met Z3Mrunner eens! En het antwoord op deze vraag was niet te vinden met de ROBknop, dus logisch dat je hem hier stelt.

Tot zondag!!!

Link naar reactie

Saludos,

Ik vind het jammer dat het voor mij dit keer niet door gaat. Dus bij deze meld ik me af. :rant:

Ik wens jullie veel succes met het organiseren en veel plezier met het touren zondag. :rant:

Gr Runny

EDIT: Jammer, Runny. Bedankt voor je melding, graag tot een volgend keer.

aangepast door Rob
Link naar reactie

Wij zijn er bij. 2 personen inclusief lunch, waarschijnlijk zonder diner.

Doen we er meteen een overnachting in de buurt op zaterdag bij.... :D een en al gezelligheid :m:

Eens zoeken wat er allemaal voor leuks in de buurt zit.

Recensies van 1e hotel in startpost was niet om over naar huis te schrijven en het 2e hotel was al vol. :(

EDIT: Maik, je staat genoteerd, geen diner. Tot dan!

aangepast door Rob
Link naar reactie

Hierbij meld ik me af voor de apeldoornrit.

(Ga 's avond met vliegtuig en wil geen risico lopen met onverwachte situaties).

Veel plezier! :m::( :D :kewl:

EDIT: Ah, da's jammer, Henk. Goede vlucht gewenst, dank voor je melding.

aangepast door Rob
Link naar reactie
Wow, inmiddels al 40 Z-tjes, dat gaat er weer indrukwekkend uitzien, Wat een succes! :D

Dat zijn toch mooie aantallen....maar daar zou nog wel meer bij kunnen... :m:

@ Martinvh kom jij de QP gelederen nog versterken ? We zijn voor de verandering weer is in de minderheid... :(

EDIT: Als ik het goed zie: 2 QP's, jij en Martijn.

aangepast door Rob
Link naar reactie

kan ik nog mee-eten? :rolleyes:

24. MdV (1) [1]

(kom maar op met die sterke verhalen, Fries met die lage :newblush: )

ok nu hebben we alle aanpassingen van mijn kant wel gehad

EDIT: Aangepast!

aangepast door Rob
Link naar reactie

Jorgen, Rob,

Helaas kunnen we er niet bij zijn. We wensen je/jullie heel veel suc6 met de ritorganisatie zondag. En de rest van de forummembers heel veel rijplezier en we duimen voor mooi weer.

Grt,

Simon en Cara

EDIT:

Heel jammer, had jullie graag weer eens gezien. Graag tot een volgend keer!

Groet!

Rob.

aangepast door Rob
Link naar reactie

De aanmeldingstermijn voor de toertocht Apeldoorn e.o. is voorbij!

Wil je mee, maar ben je niet aangemeld, neem dan via PM contact op met Jörgen om te kijken wat nog mogelijk is.

aangepast door Rob
Link naar reactie
De aanmeldingstermijn voor de toertocht Apeldoorn e.o. is voorbij!

Wil je mee, maar ben je niet aangemeld, neem dan via PM contact op met Jörgen om te kijken wat nog mogelijk is.

Ik wil ook mee!!! Heb zojuist officieel gehoord dat ik een invaller heb voor de wedstrijd aankomende zondag!

Laat ik Jörgen maar even een PM sturen!!! ;)

EDIT:

Jörgen je hebt PM, daarin ben ik vergeten te vermelden dat ik met 2 personen kom en 2x wil lunchen, geen diner!

Link naar reactie
Ik wil ook mee!!! Heb zojuist officieel gehoord dat ik een invaller heb voor de wedstrijd aankomende zondag!

Laat ik Jörgen maar even een PM sturen!!! ;)

EDIT:

Jörgen je hebt PM, daarin ben ik vergeten te vermelden dat ik met 2 personen kom en 2x wil lunchen, geen diner!

Yeah, het QP-pact krijgt weer body!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.