Ga naar inhoud

Multifuntioneel stuurwiel


Andre

Aanbevolen berichten

Heren Multifunctionele prutsers,

Ik kan vandaag de rest van de mulitifunctionele kabeltjes voor de ZZZZ ophalen.

PM me maar hoe jullie het gehad willen hebben.

Betaling in natura is uitgesloten. :thumbup:

Ik heb net nog even lekker gereden en het leuke is dat eindelijk de knppjes van de stuurbediening ook verlicht zijn door de 2 draadjes.

Dus heren pruters schiet op met aansluiten het is een eitje.

Andre

Link naar reactie

Heren Multifunctionele prutsers,

Alle kabelsetjes heb ik inmiddels naar jelui verstuurd, dus ge kunt aan de bak.

Alleen het setje van die "Lange Gouden Kooi Bewoner te Dedemsvaart" is naar het adres van RuudKapoentje verstuurd, omdat er gegronde grote vrees bestaat dat deze eerder genoemde, met 2 linker handen, (doch met enorme gaten uitgevoerde) persoon, wederom een enorme schade aan het zwarte monster zal aanrichten indien hij de aktie zelf zal uitvoeren.

Hoezo gaten in je handen,................. je hebt gewoon geen handen!! ;) ,...............................maar wel een luxe gevoel! :kisstogether: ;)

Link naar reactie
Heren Multifunctionele prutsers,

Alle kabelsetjes heb ik inmiddels naar jelui verstuurd, dus ge kunt aan de bak.

Alleen het setje van die "Lange Gouden Kooi Bewoner te Dedemsvaart" is naar het adres van RuudKapoentje verstuurd, omdat er gegronde grote vrees bestaat dat deze eerder genoemde, met 2 linker handen, (doch met enorme gaten uitgevoerde) persoon, wederom een enorme schade aan het zwarte monster zal aanrichten indien hij de aktie zelf zal uitvoeren.

Hoezo gaten in je handen,................. je hebt gewoon geen handen!! ;) ,...............................maar wel een luxe gevoel! :kisstogether: ;)

Zeg, kan het nog groter, ik neem aan dat die plasma die je hebt "geleent" van ons de schade van dat k.. kabeltje wel dekt ;)
Link naar reactie
..., dan heb ik Martijn die nacht uitgewoond. ;) :kisstogether:

mocht je willen fantast... ;) was geen hobbelpaard maar die arme landseer-pup. Die worden later heeel groot, hebben een goed geheugen, worden door hun baasje afgericht op vreemde donkere mannen van buiten het dorp en zijn ook nog eens behoorlijk wraakzuchtig ;)

:schater:

Link naar reactie
mocht je willen fantast... ;) was geen hobbelpaard maar die arme landseer-pup. Die worden later heeel groot, hebben een goed geheugen, worden door hun baasje afgericht op vreemde donkere mannen van buiten het dorp en zijn ook nog eens behoorlijk wraakzuchtig :kisstogether:

:schater:

:schater: Vreemde donkere mannen zijn altijd van buiten het "dorp" :schater: zeker als ze Marcel heten en in een Z4 rijden zonder multifunctioneel werkend stuur.

Andre

Link naar reactie

Mochten er mensen in de toekomst in Dedemsvaart uitgenodigd worden om er te blijven slapen: Lees dan vooral dit DOE HET ZELF topic eerst goed door. Geen gezeur achteraf van dat wist ik niet of ik kan zo moeilijk zitten. :kisstogether:

Link naar reactie
Landsheer-pup. Die worden later heeel groot, hebben een goed geheugen, worden door hun baasje afgericht op vreemde donkere mannen van buiten het dorp en zijn ook nog eens behoorlijk wraakzuchtig :kisstogether:

:schater:

Nou dat vind ik toch wel erg sneu voor Yankee ;) ;)

Hoop niet dat die lange de truuk van die JackRussel (zie G.O.D mop) aan z'n pup leert. ;)

Link naar reactie
:schater: Vreemde donkere mannen zijn altijd van buiten het "dorp" :schater: zeker als ze Marcel heten en in een Z4 rijden zonder multifunctioneel werkend stuur.

Andre

Wat Luuuuuuuuuul je nou André, :kisstogether:

Ik ken iemand die 'm bijna een jaar geleden heeft ingebouwd en er een jaar lang "voor de show" mee heeft zitten snoeven zonder dat er maar 1 toets van werkte, ik kan hem met mijn neus aanwijzen. :schater:

Nee hoor baja, deze Swah zijn stuur functioneert al ruim 2 oeweken multifunctioncultureel.

Gaat helemaal te gek wezen.

Heb zelf een Jedi-mindtrick toets geactiveerd. ;)

P.s humor gegint met zelfspot, SM met zelfcasteiding.

Link naar reactie
Wat Luuuuuuuuuul je nou André, ;)

Ik ken iemand die 'm bijna een jaar geleden heeft ingebouwd en er een jaar lang "voor de show" mee heeft zitten snoeven zonder dat er maar 1 toets van werkte, ik kan hem met mijn neus aanwijzen. :schater:

Nee hoor baja, deze Swah zijn stuur functioneert al ruim 2 oeweken multifunctioncultureel.

Gaat helemaal te gek wezen.

Heb zelf een Jedi-mindtrick toets geactiveerd. ;)

P.s humor gegint met zelfspot, SM met zelfcasteiding.

He jammer je hebt me door, ik heb die wagen al bijna 2 jaar Brother. :kisstogether: wanneer kom je langs om die wagen te showen?

Link naar reactie
He jammer je hebt me door, ik heb die wagen al bijna 2 jaar Brother. :kisstogether: wanneer kom je langs om die wagen te showen?

Ik ga morgen een setje witte Bi-Xenon schijnwerpers scoren en dan zal ik me (waarschijnlijk) net zo als jij en Martijn al reeds gedaan hebben, aan het hachelijke avontuur met de dremel wagen.

Ik denk dat als ik daarmee klaar ben, ik iets wil gaan organiseren met een stel malloten (zForum) voor een weekendje DorfMunsterland om daar 's ff flink te beesten. :lol2: ;)

Ga ik trouwens morgenavond en zondag ook al doen met wat maten, want dan zit ik toch al bij onze oosterburen. :drank: ;) :sick:

Doe m'n stoere meid de groeten ;)

Link naar reactie
Ik ga morgen een setje witte Bi-Xenon schijnwerpers scoren en dan zal ik me (waarschijnlijk) net zo als jij en Martijn al reeds gedaan hebben, aan het hachelijke avontuur met de dremel wagen.

lekker origineel <_<

:thumbup:

Link naar reactie
Ja, dat is ons nu wel duidelijk ja :thumbup::schater:

Hey GayLord of the North,

Maak me nou niet nog spannender dan ik al ben.

Kijk het zit zo; Als ik sexistische opmerkingen maak over "zeg maar het gleufjesdier", dan krijg ik al die felle opmerkingen van hen over me heen.

Door lekker al die gay's (like yourself) in de tang te nemen, ontwijk ik al die felle, harde, gemene opmerkingen van dezelfde vrouwen en in feite genieten ze van dat smeuige.

Dr. Phill is hier niks bij en daar kijken alle vrouwen naar.

(ik weet al wie hierop gaat reageren) :schater:

Wat zegt onze zieleknijper (s)stoplos hierover?! <_<

Link naar reactie
Het zit erin en werkt ;)

Uiteraard! en zonder al dat gelul over het bij de dealer laten aanmelden in de firmware. :nono: -_-

Nu maar lekker showen met je MMstuurtje en vergeet niet je stuurslot te ontgrendelen als je de bocht om wilt. :thumbup:

Kan me nu zo indenken dat je helemaal in trance bent van al die nieuwe (verlichte knopjes)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.