Ga naar inhoud

Multifuntioneel stuurwiel


Andre

Aanbevolen berichten

Voor de toekomstige liefhebbert: het odnerdeelnummer vande "H-kabel" is 61 12 0 394 848 (Nachrüstkabelsatz MFL) In Duitsland 5,57€, in Nederland het waanzinnige bedrag van 6,93€. :schater:

Ik heb het topic meermalen terug gelezen, maar zag dit nog niet terug ...

Toch ook maar eens inbouwen.

Weet iemand nog een M stuur te staan voor weinig? :rolleyes:

Link naar reactie
gewoon bij de dealer halen

voor iets van €350 heb je dr een (nieuw in doos)

ik vind dat duur, helemaal voor een optie die helemaal niets opleverd bij verkoop (welke overigens wel :schater: ) gewoon op ebay jacht gaan. Meer dan 250 zal je niet betalen (laten gaan en wachten op de volgende) en dat is toch weer een 100tje in de knip houden. :rolleyes:

Link naar reactie

succes met zoeken

ik heb dat by the way nog niet vaak gezien hoor die prijs van €250

in het multisturen topic waren de genoemde prijzen ook al hoger dan dat bedrag (of vergis ik me?)

ik had zoiets van :om de hoek ophalen ,garantie,snelle levering, betrouwbaar

Link naar reactie

pcies

ik heb t hem al proberen uit te leggen maar nee hoor ekris zegt dat het zoveel kost dus.....

als je in de etk kijkt bij de e85 en dan een m stuur voor auto,s vanaf 2005 dan kost dit stuur in de btw €398

dan nog wat korting en voila €335 in de btw

Link naar reactie
"wordt geleverd zoals afgebeeld", dus lijkt me niet... Ik zie het relevante "kabelsetje" ook nergens op de foto trouwens ...

Ik heb het stuurtje gekocht en inmiddels ingebouwd.

Echt tien keer beter! Staat een stuk dikker. :unsure:

Het H-kabeltje zat er inderdaad niet bij, dus mijn knopjes werken nog niet.

Ik heb het besteld bij BMW.

Bedankt voor de tip mannen!

Link naar reactie
Ja ga ik ook doen.

Ik vraag me alleen af of je toch de accu los moet gooien als je stuur al erin zit.

Het gaat nu dus alleen nog om de H kabel monteren.

tja in principe moet t kunnen zonder dat te doen maar het is een kleine moeite en dan zit je helemaal safe toch?

je moet wel je dashboard loshalen dus je dagteller staat zowiezo op 0

Link naar reactie
Even voor alle duidelijkheid op dit Forum dat dit niet DE Andre is zeg maar :)

Groet,

Andre

haha ja inderdaad niet onze andre maar zoals hij zelf genoemd wil worden "andre utrecht"

ook een aardige gast hoor ik heb een m5 stuur bij hem gekocht zonder enig probleem!

alleen de prijzen heeft ie in dit geval verkeerd,het is ovrigens wel zo dat wanneer je in de etk bij een z4m naar de prijs kijkt dan is deze idd €800+

maar zoek je onder de gewone z4 vanaf 2005, en kies je dan een m multifunk stuur dan zie je de €398 en die betaal je dan ook bij de dealer (als je geen korting krijgt) :wave:

Link naar reactie
haha ja inderdaad niet onze andre maar zoals hij zelf genoemd wil worden "andre utrecht"

ook een aardige gast hoor ik heb een m5 stuur bij hem gekocht zonder enig probleem!

alleen de prijzen heeft ie in dit geval verkeerd,het is ovrigens wel zo dat wanneer je in de etk bij een z4m naar de prijs kijkt dan is deze idd €800+

maar zoek je onder de gewone z4 vanaf 2005, en kies je dan een m multifunk stuur dan zie je de €398 en die betaal je dan ook bij de dealer (als je geen korting krijgt) :wave:

Vandaag kreeg ik keurig een sms van de dealer dat mijn kabeltje binnen was.

Ik heb er geen gras over laten groeien en heb het vandaag gelijk ingebouwd.

Voor de zekerheid toch even de accu los. Je weet maar nooit inderdaad.

Heel even pielen maar uiteindelijk fluitje van een cent.

Resultaat is absoluut super!!! Mega gaaf stuur met werkende knoppen. :)

:D :D :D :D :D :D Ben verder niet blij ofzo B)

Link naar reactie
Vandaag kreeg ik keurig een sms van de dealer dat mijn kabeltje binnen was.

Ik heb er geen gras over laten groeien en heb het vandaag gelijk ingebouwd.

Voor de zekerheid toch even de accu los. Je weet maar nooit inderdaad.

Heel even pielen maar uiteindelijk fluitje van een cent.

Resultaat is absoluut super!!! Mega gaaf stuur met werkende knoppen. :)

B) :D :D :D :D :D Ben verder niet blij ofzo :wave:

Oja en die Andre Utrecht is inderdaad wel een hele relaxte vent!

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Voor de toekomstige liefhebbert: het onderdeelnummer vande "H-kabel" is 61 12 0 394 848 (Nachrüstkabelsatz MFL) In Duitsland EUR 5,57, in Nederland het waanzinnige bedrag van EUR 6,93. :schater:

Als ik het goed begrijp hoef je alleen maar dat H kabeltje te bestellen bij de dealert en klaar.

Zie in dat aansluitschema wat Tom eerder gepost heeft dat je ook 2 van die mini connectors nodig hebt of is dat niet van toepassing?

Link naar reactie
nee alleen t kabeltje

en even solderen met een vlammetje of speciale soldeerbout

denk wel om de juiste kleuren van de draadjes

lees alles even na in dit topic

Ja precies, had dit topic al doorgelezen maar het was me niet helemaal duidelijk of je die connectors ook nodig had.

Thanks voor je reactie.

Maar nu ik het weet kan ik dat stuur en dat kabeltje bestellen en kan ik er mee aan de gang als het binnen is.

Link naar reactie
  • Administrator
Ja precies, had dit topic al doorgelezen maar het was me niet helemaal duidelijk of je die connectors ook nodig had.

Thanks voor je reactie.

Maar nu ik het weet kan ik dat stuur en dat kabeltje bestellen en kan ik er mee aan de gang als het binnen is.

Ik kreeg in dat setje die twee mini-connectoren erbij. Neem aan dat dit de standaard leveromvang was, ik heb niks extra's besteld. Als je ze erbij krijgt zou ik die mini-connectoren gebruiken ... Lekker makkelijk, gewoon klikspul :hypocritesmiley:

Link naar reactie
Ik kreeg in dat setje die twee mini-connectoren erbij. Neem aan dat dit de standaard leveromvang was, ik heb niks extra's besteld. Als je ze erbij krijgt zou ik die mini-connectoren gebruiken ... Lekker makkelijk, gewoon klikspul :hypocritesmiley:

Zou kunnen dat ze er bij zitten. Heb dat retrofit kabeltje besteld bij de dealert dus tis ff afwachten.

Die man had dat kabeltje gek genoeg nog nooit hoeven te bestellen :ok:

Ben benieuwd hoe het inbouwen me vergaat maar staat goed :lmao: uitgelegd in dit topic dus kan bijna niet fout gaan.

Link naar reactie
  • Administrator
Die man had dat kabeltje gek genoeg nog nooit hoeven te bestellen :blink:

Dat was bij mij nou precies hetzelfde verhaal. En ik kreeg er een extra gratis waarschuwing bij dat gebruik van het kabelsetje geheel voor eigen risico is... :hypocritesmiley: :lmao: :ok:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.