Ga naar inhoud

REACTIETOPIC Limborit X - zondag 10 juni 2018


Scorpion

Aanbevolen berichten

Zoals altijd weer helemaal geweldig geregeld.. met dit jaar extra mooie route inclusief snelle stukken.

Helaas voor sommigen van ons met fotomomentje van de duitse politie..Ka4 en Jack...ik werd net op tijd door flitsmeister gewaarschuwd.

 

Bedankt Roger,Jaqueline,  Groepsleider Guido en alle anderen voor de gezelligheid..

  • Thanks 1
Link naar reactie

Wat een leuke dag was het, Het moet enorm veel werk zijn geweest, kudoos!

Helaas liet ik me ontvallen of me vrouw ook een stukje wilde rijden, dat heb ik geweten, de hele middag niet meer aan het stuur gezeten. Ik denk dat ze volgend jaar met een eigen auto gaat inschrijven!

 

Fantastische dag!

 

image.png.32824a6c0140484c521c56ad9f322389.png

  • Thanks 1
Link naar reactie

Roger en Jacqueline ,

 

bedankt voor opnieuw een uitstekend georganiseerde en uitgezette Limbo met wederom een prima verzorging van de inwendige mens en heerlijk weer. 

 

Het gezelschap was ook weer prima te pruimen. Kortom: een jubileum-editie waardige uitvoering.

 

Nogmaals bedankt, hij was geweldig !

 

  • Thanks 1
Link naar reactie

Ook voor ons weer een hele mooie dag en route (zonder regen 😉 ) . Alles prima geregeld en een speciale duim voor onze groepsleider Jeroen. 

Genoeg tempo en tussenstops. En de groep prima bij elkaar gehouden. 

Op naar de elfde editie :-) 

Groeten Linda en Martin.

  • Thanks 1
Link naar reactie

Wat was het weer een fantastisch weekend, we hebben volop genoten, mede mogelijk gemaakt door Roger en Jaqueline voor de rit en Edwin voor het circuit. Waarvoor dank! Ook een dikke pluim weer voor onze groepsleiders nr 1.

Goed eten en drinken, prachtige omgeving en prima weer, helemaal voldaan.

 

De Zzzz heeft er weer bijna 1200km probleemloos bij gerold, alleen de inzittenden waren compleet uitgeteld na 2 dikke files vanwege het ongeval gistermiddag op de A12 met in totaal 2 uur vertraging en omleidingen, maar na een goede nachtrust is dat weer vergeten, dus op naar editie 11!

  • Thanks 2
Link naar reactie
6 uur geleden zei fender58:

Is de rit op gpx formast aanwezig dannkan ik hem rijden als ik hersteld ben :)

Je moet het .tar bestand op een geformatteerde usb stick laden en inlezen via de poort in je dashboard kastje.

Is een topic van, succes!

  • Thanks 1
Link naar reactie

Beste J&R,

Dank voor de uitstekende planning van een rit waarvan ik aanvankelijk dacht dat deze voor een groot deel rond Geleen was 😉

 

Groeten en tot binnenkort,

J&C

  • Haha 1
Link naar reactie
13 uur geleden zei Frenkie:

Je moet het .tar bestand op een geformatteerde usb stick laden en inlezen via de poort in je dashboard kastje.

Is een topic van, succes!

Krijg je dan alleen de Routepunten (Waypoints) of ook de volledige track?


Heb 2 E89 rijders gezien, die alleen de Routepunten hadden en van punt tot punt steeds een 'mini' route reden dat ter plekke werd berekend, dus niet in alle gevallen zoals een route is uitgezet...

Link naar reactie
1 uur geleden zei EdwinK:

Krijg je dan alleen de Routepunten (Waypoints) of ook de volledige track?


Heb 2 E89 rijders gezien, die alleen de Routepunten hadden en van punt tot punt steeds een 'mini' route reden dat ter plekke werd berekend, dus niet in alle gevallen zoals een route is uitgezet...

@EdwinK je krijgt idd routepunten, Roger had ze wel goed gepland, dus na het bereiken van het routepunt schakelt die over naar het volgende punt, duurt even, zeg maar 200 m max. Is goed te doen.

Link naar reactie
  • Administrator
20 uur geleden zei gessel:

Beste J&R,

Dank voor de uitstekende planning van een rit waarvan ik aanvankelijk dacht dat deze voor een groot deel rond Geleen was 😉

 

Groeten en tot binnenkort,

J&C

 

Dat doen we volgend jaar :)

Link naar reactie
  • Administrator

Iedereen bedankt voor de lieve en mooie woorden.

Persoonlijk vond ik dit zelf ook ,één vd beste Limbo routes.

Lunch vonden wij zelf dit jaar iets minder, en bij het buffet duurde de wachtrij jammer genoeg iets te lang.

Maar dat mocht de pret niet drukken, gewoon een topdag.

Jacqueline en moi vinden het nog steeds leuk om te doen, dusssss er komt ook weer een 2019 editie.

 

Echter....dit zal waarschijnlijk geen eifel of ardennen Limborit worden, maar misschien wel een ECHTE Limborit :)

 

  • Like 3
Link naar reactie

Lekker geluidje! 

 

Is het mogelijk om aan de papieren versie van de route te komen? Ik kon helaas niet mee, maar zou de route graag eens rijden. De reacties beloven wat namelijk. 

 

Ik weet dat de navigatiebestanden in het originele topic staan, maar dan zie je niet de hele route.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.