Ga naar inhoud

REACTIETOPIC Limborit X - zondag 10 juni 2018


Scorpion

Aanbevolen berichten

Weer prima georganiseerd, heerlijk cabrioweer (onze groep hield het droog), hele mooie route, vele bekenden weer gezien, kennisgemaakt met nieuwe deelnemers, heerlijk gegeten, kortom volgend jaar weer!!

aangepast door Frenkie
  • Thanks 1
Link naar reactie

AAAHHH, na 510 km veilige km's met een super tourrit er in zijn wij 2 km voor de finish thuis op de A50 bijna van de weg gereden !

Vrachtwagenchauffeur ,met paarden  lette niet op en kwam naar links en daar reden wij .... kwam bijna links in de vagrail maar ging goed en werd uiteindelijk alleen aangetikt. en niet gaan tollen.

 

Maar mijn Z4 ziet er minder strak uit dan jullie vandaag gezien hebben .....

 

Bedankt voor de leuke dag verder, afloop wat anders dan gepland maar is uiteindelijk alleen blikschade.en mijn mooie (meningen verdeeld vandaag..;-) velg. 
 

Jeroen en Alina

schade 2.jpg

schade 1.jpg

 

vrachtwagen.jpg

aangepast door SchnitzeL
  • Sad 4
Link naar reactie

oeps dat is schrikken , gelukiig jullie zelf niets. (het was gezellig met jullie in groep 6)
Organisatie : bedankt het was weer top !!!!!! heel mooie route lekker eten, en fijn gezelschap.
Hopelijk tot volgend jaar.


 

  • Thanks 1
Link naar reactie

Super rit! Bedank! Jacqueline en Roger, zelfs als nieuwkomer direct gezellig. Duidelijk voor herhaling vatbaar👍

  • Thanks 1
Link naar reactie
  • Administrator

R&J, wat een prachtige routes, zeker het middaggedeelte waar een hoop nieuwe tracks inzaten als ik mij niet vergis.

 

1 ding moet je volgend jaar echt beter regelen... ons indelen in een groep die GEEN regen heeft onderweg :default_dry:

Ik weet niet hoe en waarom, maar volgens mij waren wij echt de enige groep die zowel 's ochtends als 's middag het dak moesten sluiten omdat we anders letterlijk in een Badkuip Met Wielen zouden rondrijden :default_laugh:

 

Dank voor de organisatie blablablabla etc enz je weet het wel haha

R&R

  • Thanks 1
Link naar reactie

R&J, geweldige rit. Veel mooie stukjes met uitdagende bochtencombo's :default_thumbup:

Erg gezellig om weer mensen te spreken die ik een tijd niet meer gezien had.

 

 

 

  • Thanks 1
Link naar reactie

Jacqueline en Roger, het was een super dag, we er van genoten. Bedankt voor het georganiseer. Het was onze tweede forum rit.

We hebben de smaak te pakken.

 

Groet Thea, Ron

  • Thanks 1
Link naar reactie

Na Het toetje FRANCORSCHAMPS weer heelhuids thuis. Het was weer een top rit met veel oude bekenden en nu nieuwe bekenden. Uitstekend georganiseerd. Roger enJacqueline alleen maar hulde,fantastisch.
Daarnaast dank aan Jeroen als groepsleider. Geen afslag gemist. Top!!!
En natuurlijk ook dank aan Edwin voor het organiseren van circuitdag. Ik was er nog nooit geweest dus een heel leuke ervaring.

Geluk gehad Jeroen, dat had ook heel anders kunnen aflopen. Maar ik hoop wel, dat de schade netjes en vlot wordt afgehandeld.  Zoiets doet altijd "pijn"..
Voor iedereen: bedankt voor alle gezelligheid en tot ziens op een volgend evenement.

aangepast door Zetter
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie

Hoi Jaqueline en Roger, vanuit Den helder heel erg bedankt voor de goede organisatie en het het droge weer😂😂 We hebben genoten van de prachtige rit. Ook wij zijn of ik ben volgend jaar weer van de partij.  Groetjes Antoinette en Rob:clapping::banana:

aangepast door Bailly
  • Thanks 1
Link naar reactie

Roger, Jaqueline, hartelijk dank wederom voor de organisatie. :clapping:

 

Ik denk één van de mooiste routes van de afgelopen jaren. Plus goed weer, plus een gezellig groepje, plus goed verzorgde catering bij alle stops. Helemaal goed. :smile:

 

De nieuwe elementen waren ook aardig. Zoals het staande worden gehouden door de politie. :police:Dat heb ik bij eerdere ritten nog niet meegemaakt. En zelfs mijn telefoon heeft een leuke, afwisselende dag gehad. Ik heb gedurende de dag 9 berichtjes van KPN gehad; beste klant, u bevindt zich in België - beste klant, u bevindt zich in Duitsland - beste klant, u bevindt zich in België, etc, etc. :laugh:

 

Vanochtend in de abdij bij Vaals nog even naar de Gregoriaanse gezangen geluisterd en toen terug naar boven de rivieren - wat een drama was, met ongelukken, files en wegafsluitingen. Achteraf gezien had ik mijn afspraak van vanmiddag kunnen annuleren. Ik heb vandaag ook weer bijna de hele dag in de auto gezeten, maar zonder mooie route, zonder leuk groepje en zonder lekkere maaltijden is dat toch minder fijn. Gelukkig was het wel mooi weer. :cool:

  • Thanks 1
Link naar reactie

Jacqueline en Roger. Bedankt voor de prima organisatie. Mooie routes, prima stops, leuke gasten in de groep en puik weer. Droog en zonnig. (Of een kwestie om het laatste af te dwingen als voorrijder. 😉)

Maandag nog een nabrander op Francorchamps. Viel een beetje tegen doordat de circuitauto chauffeur geen inlevingsvermogen of op maandag geen zin had. Of beide. Toch wel gezellig rond gekeken en er was dit keer echt veel te zien. 

Bij Arnhem zat het wat tegen, maar dat binnendoor zo goed als het ging omzeilt.

 

Op naar editie 2019.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.