Ga naar inhoud

Zeer droevig nieuws


Aanbevolen berichten

Vanavond hebben wij helaas kennis genomen van het overlijden van onze mede admin Ron forumnaam Ronlittle Ron is na een ziektebed overleden aan de gevolgen van kanker.

 

Ron is vanaf november 2008 een actief lid geweest van het Z3 forum en heeft zich zowel voor als achter de schermen altijd met volle overgave gestort om het forum in goede banen te leiden. De oude garde noemde Ron altijd Ebay Ron, als er een member op zoek was naar een onderdeel had Ron het al gevonden en de betreffende link geplaatst. Ik heb Ron leren kennen als een man van weinig woorden maar recht door zee en een duidelijke mening die ook achter de schermen werd gewaardeerd.

 

Ron, wij gaan je aanwezigheid en input missen en gaan nog vaak aan je terug denken als er iemand zoekende is naar een bepaald onderdeel.

 

R.I.P. makker

 

 

Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Ron hopelijk kan je van boven mee lezen, bij deze dan ook bedankt voor je inzet en gezelligheid 

 

R.I.P......

Link naar reactie
  • Administrator

't Is allemaal køt vandaag...

 

Ron bedankt voor je enthousiasme en inzet, ook het afgelopen jaar terwijl je al genoeg 'om handen had'. R.I.P. kerel!

Link naar reactie

Dit soort berichten zal dus nooit wennen, wat verschrikkelijk om te horen, we zullen je blijven herinneren Ron 

R.I.P kerel en veel sterkte voor alle nabestaanden

Link naar reactie

Shit, Ron bedankt voor het vinden van mijn M model.... Rust in vrede en sterkte voor de family....

Link naar reactie

Krijg net een SMSje van Bart, met dit treurige nieuws. Ron, inderdaad de 'eBay meister' (dank voor die herinnering Roger), was even relaxed en rustig als ie lang was. Als je 'm zag rijden in zijn Atlanta Blau roadster, torende zijn kruin tot ver boven de voorruit.

 

We hebben nog een keer een 'remklauwenlakdag' gehad, waarbij we hier bij ons thuis twee Ztjes op assteunen hadden staan en Ron ons wel kwam helpen met het strippen van de remmen. Hij had zelfs een setje assteunen meegenomen (ik had er maar twee)... die dus onder de auto stonden, waarvan de remklauwen nog moesten drogen..... oops. We zijn daarna nog schnitzels (zo groot als deurmatten, Napoleonsbaan, voor de locals) gaan eten, zijn assteunen heb ik later die week bij hem op zijn werk in Echt afgeleverd. 

 

Veel sterkte voor zijn nabestaanden.

Link naar reactie

Wat een naar bericht, ik heb Ron ooit ontmoet tijdens mijn eerste limborit en voelde mij gelijk welkom.

deze reus zullen we missen.

 

Vaarwel Ron.

aangepast door sandere39
Link naar reactie

Op dezelfde dag als Roger Moore, waar de Z Roadster een rol speelde in de Bond films....

Droevig nieuws en mijn medeleven gaan uit naar de familie en nabestaanden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.