Ga naar inhoud

Zeer droevig nieuws


Aanbevolen berichten

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

heel droevig nieuws!heel veel sterkte voor familie en vrienden..

Link naar reactie

Ik heb Ron leren kennen als een vrij stille maar op de achtergrond zeer aanwezig forumlid. Al gauw hielp hij ook mee als moderator.

Hij was geen 'ordedienst'-moderator, maar hielp stilletjes mee alles in goede banen te leiden en wist als geen ander online onderdelen en informatie op te sporen.

 

Ook in het echte leven wist hij van aanpakken, Velen zullen zich herinneren hoe hij een handje uit de mouwen stak om even te helpen met een modificatie of reparatie.

 

Zo'n sterke man gesloopt door ziekte is tragisch en het spijt mij dan ook dat ik geen gelegenheid heb gehad hem een hart onder de riem te steken in de afgelopen periode. De mooie herinnering aan hem blijft.

Link naar reactie

Zeer droevig en ongetwijfeld veel te jong van ons heengegaan. Ondanks dat ik hem niet persoonlijk heb gekend, toch een Z vriend die ons is ontvallen. Mijn gedachten zijn bij de directe famillie die hij achterlaat. Rust zacht.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

RIP Ron Little

 

Ik heb Ron net als vele posters voor mij leren kennen als een zeer hulpvaardige hobby collega in mijn actieve tijd op het forum hier. 

Speciale herinnering voor mij is het beschikbaar stellen van een aantal onderdelen voor een rechter spiegel die ik thuis bij hem kon ophalen. Hij wilde daar eigenlijk niets voor hebben, maar een kratje Brand pils was een goede swap. De gastvrijheid thuis was top en ik was dolblij! 

 

Rust zacht.

 

 

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.