Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

^^Je bedoelt 3 tot 4 keer te duur!

3000 pond is 3400 euro.

In engeland zijn deze autos niets waard. Deze gast is een goudzoeker

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Het is toch wel creatief. De meeste mensen die hun oranje knippers teveel vinden afsteken tegen de rest van hun auto gaan op zoek naar witte knippers. Deze gast heeft er de nodige rolletjes plakplastic op stuk geslagen om de oranje knippers wat minder te laten afsteken ... 

 

Even goed: :sSic_sick::petje::sSic_sick::petje::sSic_sick::petje:

Link naar reactie

serieus 14k ? ik zou bijna een mail willen sturen of diegene wel weet hoe de prijzen liggen... wedden dat ik dan weer een misgunner of een hater ben..... serieus zulke mensen je vraagt je af of een nootje meer IQ heeft.....

Link naar reactie
  • Administrator

^zal een bod uitbrengen van €20k als hij dan reageert met is zeker een grapje, dan terug antwoorden met jij begint toch  :sFun_whistle:

Link naar reactie

Jullie zijn echt azaijnplassers.

Er staat in de advertentie toch duidelijk :  MET WAANZINNIG MOOIE KLEURSTELLING.

Voor iets dat mooi is, moet je gewoon betalen.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Als die kilometerstand aantoonbaar juist is (facturen, BMW database, etc.), is het een prima prijs inderdaad. Cruisecontrol kost ook de wereld niet ... Ps. Mooi dat ze vermelden met NAP rapport; er is één registratie van kilometerstanden end ie is uit 2017 :sCo_chinscratch:

Link naar reactie

prijs is ook echt prachtig, maar goed als je andere banden wilt als dit van die heng-long-dingdong banden zijn ( slechte liefhebber dan), want ik zie zo 1,2,3 niet echt een merknaam staan, ben je al gauw weer een paar honderd euro verder. daarnaast het is wel een import, dat zegt niet alles maar zou wel graag dan wat boekjes willen zien oid. lijkt mij dat ie dan in 2015 is geïmporteerd met een geldige TUV van 2 jaar gezien de registratie van de NAP pas in 2017 is gebeurt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.