Ga naar inhoud

Meet and Eat Zevenhuizen - 2014


pampus

Aanbevolen berichten

Ik kan waarschijnlijk ook komen.

Kan er ook nog een plaatsje voor mij gereserveerd worden? (1 pers)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ohja, Theo, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Aad zich niet durft te vertonen donderdag, met het smoesje dat hij ver weg zit voor zijn werk. En dat is maar goed ook als ik het zo hoor (even het vuurtje opstoken). :sFi_hammer2: Die krijgt nog wel een keer persoonlijk van mij op zijn lazer... :sHa_biggrin:

Ik heb begrepen dat Aadje zijn verstand weer heeft gevonden anders :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Ik moet helaas weer afzeggen ik zit in het oosten van het land en haal het niet op tijd om terug te zijn in Zevenhuizen.

Volgende keer ben ik er zeker bij...met een vreemde auto...roodkapje is weer terug bij roodkapje...

Link naar reactie

Ik heb begrepen dat Aadje zijn verstand weer heeft gevonden anders :hypocritesmiley:

Haha ik zie het nu pas....beetje traag....je wilt na 7 jaar wel weer eens iets anders....en er was afgelopen zaterdag bij Roodkapje een mooie gelegenheid om dit te doen....ik heb altijd al in een Kevertje willen rijden.....

@Nadia: We zien elkaar wel in Mei...

Link naar reactie

Ik kan waarschijnlijk ook komen.

Kan er ook nog een plaatsje voor mij gereserveerd worden? (1 pers)

Gaan we regelen......

Link naar reactie

We wilde komen maar nu Aad niet komt met de Boxster en Nadia hem niet op z'n lazer kan geven hoef ik Aad niet in bescherming te nemen. Dus kunnen we thuis eten. ;-)

  • Like 1
Link naar reactie

Jahoor past altijd wel, 16 forummers met af zonder aanhang, het was super gezellig, op naar mei met de nieuw geasfalteerde parkeer plaats....

Link naar reactie

Weer thuis, Theo goed georganiseerd :clapping: was weer gezellig en de sjoekie sjakkie smaakte weer prima, Ron bedankt voor het afrekenen van al het bier :thumbs_up: leuke kennismaking met iemand uit de playboy :thumbup: Kortom het was weer top, en rustig aan naar huis gereden :police:

Link naar reactie

@ Aad: kom maar op als je durft... Wel tussen de andere lelijke auto's parkeren hè! :hypocritesmiley:

@ Yves, Natasja en Patrick: leuk dat jullie er voor het eerst bij waren. Hopelijk vielen we mee en doen jullie eens mee met een toerrit of kom je nog eens.

@ Theo: Goeie opkomst, heb je goed geregeld :clapping:

@ Coot: wij stonden nog op het terras maar toen Ruud aankwam konden we (eindelijk) gelijk aan tafel

@ Rob: welnee, roodkapje blijft voorlopig bij Roodkapje!

@ Marijke: bedankt voor het leuke boek!!

Het was weer reuzegezellig allemaal!

  • Like 1
Link naar reactie

Pictures or it didn't happen :P

Fotoos zijn om diverse redenen gewist, je komt Zelluf maar kijken :-)))))

Link naar reactie
  • Administrator

Tegen de tijd dat ik vanuit het oosten na een koopavond nog daar aan kom, ligt iedereen al lang voor Pampus :P

Link naar reactie

^^^^ (citeren gaat weer eens niet goed... :muur:) Zozo dat we dat nog eens mogen meemaken Maurits!!

^^ Rob je moet je bezoekjes aan Ruud gewoon beter plannen, drie dagen eerder zat je er nog!! <_<

Link naar reactie
  • Administrator

Jajaja... maar aangezien half Pearle weer zwak ziek of misselijk was, stond 25% van mijn mensen in andere filialen... :rant:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.