Ga naar inhoud

Meet and Eat Zevenhuizen - 2014


pampus

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Ja, ja, ja het alweer bijna zover, tussen de paarrit en de oranje rit op 1 mei meet and eat. Kom laat me niet on de steek en geef je op !!!

Link naar reactie
  • Administrator

Wij zitten die avond bij Shakatak, dus helaas andere prioriteiten :guitar:

Oh en Spyro Gyra :)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Kom op jongens en meisjes, over een week is het weer zover, meet and eat. Als nu alle Katwijk gangers uit de buurt van zh even komen hebben we alvast een indrink rondje...... Wordt vast net zo leuk als de vorige keer.....

Link naar reactie

Gezellig..... Een vreemd Nederlands woord, kennen ze in Engels niet.... Cosy ?

Link naar reactie

Oja en deze keer met de M, Margriet zit in Frankrijk, iets met zeilen !!!

Link naar reactie

Dit keer ben ik er echt bij, alleen al voor Nadia, met een auto met haar favoriete kleuren: zwart met zwart .... Of waren dat toch de kleuren van Ed?

Link naar reactie

En EMI komt ook.

Komop jongens en meisjes, er is nog plek zat !

Voor wo 17.00 inschrijven..... Reserveer 's avonds en gaat sowieso door !!

Link naar reactie
  • Administrator

Dat wilde ik inderdaad wel, maar Monieke heeft het op het laatste moment donderdagavond beslag gelegd op mijn tijd (haar afscheid bij ons op kantoor; als daar iemand niet kan wegblijven ben ik het :hypocritesmiley: ).

Link naar reactie

Ik zie mij nog niet bij de aanmeldingen staan en ik begreep eerder uit het topic dat Maurits deze keer ook wil komen? :unsure:

Ja ik had je met mijn domme hoofd over het hoofd gezien....uhhhhh deze omissie vanmiddag gecorrigeerd, je staat er bij.

Dat wilde ik inderdaad wel, maar Monieke heeft het op het laatste moment donderdagavond beslag gelegd op mijn tijd (haar afscheid bij ons op kantoor; als daar iemand niet kan wegblijven ben ik het :hypocritesmiley: ).

Tsja wat een rotsmoes, het forum is toch veel belangrijker dan je vrouw hahaha, zien je zaterdag wel..... aangepast door pampus
Link naar reactie

Wij zijn er ook bij, 2 x, Edwin en Nadia. Ik kan Aad niet teleurstellen natuurlijk, nu hij op mij rekent. @ Aad: mijn favoriet is zwart zwart en die van Edwin ook. Onze smaken hebben gelukkig een overlap. @ Ruud: regel even een zonnestraaltje inderdaad, het ziet er nogal twijfelachtig uit volgens mij. @ Ka3: je bent deze keer geestelijk voorbereid op onbehouwen benaderingspogingen... :wacko: En anders staan er genoeg mensen klaar om in te grijpen :nasty: .

Link naar reactie

Er sluipt daar af en toe een of andere onverlaat rond en die benaderd alle aanwezige vrouwen, dus jij hebt niets te vrezen Maurits :rolleyes::P Hij zoekt nl een "leuke vrouw" hahaha, tja en toen was ie bij mij aan het verkeerde adres natuurlijk! :sHa_biggrin2:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.