Ga naar inhoud

Meet and Eat Zevenhuizen - 2014


pampus

Aanbevolen berichten

Even voor alle duidelijkheid: de pooierbakken graag elders parkeren.

@ Maurits: je hoort het verhaal nog wel een keer irl. En mocht Monieke een keer mee willen, dan is het handig als ze er ook vooraf vanaf weet (voordat iemand weer bijzondere interesse in haar voeten toont)

Link naar reactie

Zo inschrijving gesloten, reservering gemaakt

Link naar reactie

Even voor alle duidelijkheid: de pooierbakken graag elders parkeren.

@ Maurits: je hoort het verhaal nog wel een keer irl. En mocht Monieke een keer mee willen, dan is het handig als ze er ook vooraf vanaf weet (voordat iemand weer bijzondere interesse in haar voeten toont)

Nadia: Kijk dan uit waar je de auto parkeert want niet overal in Zevenhuizen schijnt het veilig te zijn, vraag maar aan Henny....kleur van je auto zou zo maar eens kunnen veranderen...en weg lievelingskleur....

Link naar reactie

Zo inschrijving gesloten, reservering gemaakt

Ik zie het nu pas, wij komen minimaal met z'n 2en en misschien 3 personen....dus grote tafel graag !!!

Link naar reactie

Ach ja, ik vermoedde al zoiets, dus een tafel voor 20......

Link naar reactie

Heel goed Ivo,

Ik neem aan dat jij vanavond ook met 'de echte' sportauto komt.....anders moet ik ook maar besluiten om met de zakelijke wagen te komen :clapping::clapping:

Ik laat de aandacht geheel aan jou toekomen Aad

Link naar reactie

Het is weer gelukt, grote groep inclusief Maurits, hardstikke gezellig op naar de juni versie. Iedereen bedankt...... Weer mooie verhalen gehoord.

Link naar reactie

Voor mij was het de eerste keer. Erg leuk om allemaal Z enthousiastelingen te ontmoeten.

Pampus: dank voor de lift op de heenreis :cool2: . De terugweg reed ik zelf in mijn eigen Z (die door Ruud was meegebracht :sSig_goodjob2: ).

Link naar reactie

Heb jij de uitlaten gekocht ?

En ja ik vond het gezellig en ook jij bent een coupe gek, ik ben dus niet the enige, spreken elkaar...

Link naar reactie
  • Administrator

Het was inderdaad gezellig! En ik heb weer veel geleerd. Zo weet ik nu bijvoorbeeld dat het niet lekker is om van bier ijsblokjes te maken en dat als de waxinelichtjes op zijn ik gerust een pinda kan aansteken (live vastgesteld) ... :clapping:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.