Ga naar inhoud

Meet and Eat Zevenhuizen - 2014


pampus

Aanbevolen berichten

Creed en speedy toegevoegd, speciaal voor Nadia, ook gezellig dat jullie komen.....

Link naar reactie

Ik zie het Nadia, :sCo_chinscratch:

ik zal er bij de tafelschikking rekening mee houden dat ik niet naast Theo ga zitten <_< om zijn avond niet te bederven. :171:

Uhhhhh Coot, ik denk niet dat jij de tafelschikking doet ahum, deze wordt democratisch door mij bepaald hahaha

Link naar reactie

Gaan we regelen...

aangepast door pampus
Link naar reactie
  • Administrator

Theo, weet niet of je al hebt gereserveerd, ik ga toch nog pogen om die kant op te tuffen maar weet het echt pas aan het eind vd middag. Is dat een probleem?

Link naar reactie

Zo de inschrijving is gesloten, als je toch nog wil komen dan zelf even kontakt opnemen met la Baraque en melden dat je bij de z3 club hoort.

Mooie opkomst en allemaal tot vanavond !!!!

Link naar reactie

Theo, weet niet of je al hebt gereserveerd, ik ga toch nog pogen om die kant op te tuffen maar weet het echt pas aan het eind vd middag. Is dat een probleem?

Ik zet je niet op de lijst, maar eentje meer of minder lijkt me geen probleem, bel me even als je het zeker weet op

Nulzes vijfdrie zevennulvier achtdrienul

Geldt ook voor de anderen als er iets fout gaat ofzo

Link naar reactie

He verdorrie Coot, ik had je in tafel schikking net naast mij gezet :)

Link naar reactie

Ik had het allemaal prima geregeld en de avond mooi vrijgehouden,

maar de aanslag in Parijs van gisteren gooit roet in mijn eten,

ik mag vanavond werken bij de demonstratie in Nijmegen, het is maar een uurtje, maar wel net om 18.00 uur.

Link naar reactie

Coot het is niet anders, de Franse ellende gooit alles om en dan is een etentje een niemendalletje, sterkte....

Link naar reactie

Hoi Theo, ik heb vandaag een nat pak gehaald en ben een beetje snotterig :( en ik duik vanavond vroeg m'n mandje in dus jammer genoeg zeg ik ook af.

In ieder geval aan allen een fijne avond en een gelukkig nieuw jaar.

Link naar reactie

Ik zag Ruud gisteravond in z'n Roodkapje op de A12 bij Reeuwijk. Zal wel op weg zijn geweest naar de Meat en Eat. Even getoeterd en een :thumbs_up::3:.

Blijft toch mooi zo'n :m: op de weg zien rijden. Zeker van achter als er nog vochtige damp uit die 4 pijpen komen (motor was nog niet warm).

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.