Ga naar inhoud

Meet and Eat Zevenhuizen - 2014


pampus

Aanbevolen berichten

Jammer, ik gooi je er weer af.

aangepast door pampus
Link naar reactie

Dus we zijn met zijn vieren en misschien, als Jeroen ook komt, met zijn vijven. Nou daar hoeven we geen grote tafel voor te reserveren lijkt me.

Overigens mag iedere illegale aanwezige (die zich niet tijdig heeft aangemeld) gerust elders plaatsnemen. Coulante Theo is er niet bij :lol:

@ Henk: het verschil tussen Henry en Henri is erg groot!! Ik mag hopen dat het om Henry gaat :sHa_biggrin2:

Link naar reactie

Hèhè nu hier is het wel terrasmeet en Nadia volgens mij zijn jullie met 5, oh neel, wij zijn er niet dus ^ komt wel..... Dat wordt dus 7, nu Arno elkaar weer misgelopen. Terwijl ik dit schrijf zijn jullie lekker aan eten, fijne avond vanuit het verre Sydney

En in januari zijn we er zeker bij.....

Link naar reactie

@ Henk: het verschil tussen Henry en Henri is erg groot!! Ik mag hopen dat het om Henry gaat :sHa_biggrin2:

Heel, heel lang geleden, was er in Engeland een meneer die zei: "wat is een naam, zou een roos niet even zoet geuren als zij een andere naam had?

Link naar reactie

De instelling van dit soort personeel kan een oorzaak zijn dat een zaak niet goed loopt en failliet gaat.

Zijn ze hun baan kwijt!!

Overigen is het management de schuldige, die moet het personeel motiveren/trainen om wel gastvrij te zijn.

Link naar reactie

Wat een onzin wordt hier verkondigd. Kennelijk kun je als restaurateur niet vriendelijk iets vragen zonder dat je afgezeken wordt door mensen die er überhaupt niet bij waren. Er is niemand weggestuurd, iedereen is gastvrij ontvangen en iedereen heeft lekker kunnen eten.

Het gaat ook niet om twee mensen meer of minder. Het is heel normaal - ook bij andere restaurants - dat men het graag van tevoren weet als je met een groep van enige omvang komt. Niet alleen vanwege de tafeltjes, maar ook vanwege de inkoop, het inroosteren van personeel, etc.

Link naar reactie

Vaar je ergens tussen Sydney en Fuji zie je dit gezeur, wat is het nu voor moeite om even in te schrijven, zelfs op 14000 Miles afstand kan ik dat regelen, hoop toch dat het gezellig was en 8 januari, schrijf in !! Dan vis je niet achter het net voor onze officieuze nieuwjaar bijeenkomt !

Link naar reactie

Heeft weinig met azijnplassen te maken, maar is bij mij een principe kwestie.

Er is daar vaak commentaar over onaangekondigde deelnemers.

Wij geven als ondernemer heel veel geld uit om potentiele klanten over de drempel te krijgen en zijn blij met iedereen die komt.

ALs restaurateur zou ik blij zijn met en groep mensen die maandelijks komt en daar eens een praatje mee maken en aan verdere klantbinding doen.

5 jaar gelden bij BMW dealer in Rotterdam rondgelopen voor een 2e hands SUV.

Verkoper vroeg vanachter een burootje "of we het konden vinden".

Wat een looser!!!

Hebben vervolgens elders een nieuwe Dodge Nitro gekocht

Link naar reactie

Ok het zal misschien komen door hoe ik mijn opmerking verwoordde. Want in dit geval moet ik Jeroen volledig gelijk geven: we zijn nog nooit onvriendelijk ontvangen, juist altijd uiterst hartelijk, gastvrij en flexibel. Hoe leuk is het dat de dame achter de bar, als je binnenkomt, al het drankje neerzet dat je altijd drinkt? (Voor degenen die altijd hetzelfde drinken dan :lol: , en aan de anderen werd keurig gevraagd wat ze wilden drinken). Dus Henk, ik snap zeker je punt en ik ben het in principe :wink: ook met je eens, dat een ondernemer altijd blij moet zijn met zijn klanten. Nu waren deze mensen dat ook en dat zijn ze altijd. Ze doen nooit moeilijk over een tafeltje extra aanschuiven (ik snap je uitspraak niet dat daar vaak commentaar is op onverwachte deelnemers, ik heb het zelf nog nooit meegemaakt en ben er toch echt vaak bij). MAAR, en dat wil ik ook wel gezegd hebben, de afgelopen maanden was er vooraf weinig animo qua aanmeldingen, waardoor Theo geen aantal kon doorgeven. De mensen van La Baraque weten dan niet of er uberhaupt iemand komt en zo ja hoeveel. (Want er zijn ook maanden dat het niet doorgaat). Als je dan met twaalf man komt, en er zijn meer groepen die dit doen, dan is het inderdaad prettig om dit vooraf te weten, zoals Jeroen zei vanwege het in te plannen personeel en het voldoende inslaan van eten (en drinken, voor sommigen onder ons). Je wilt als ondernemer toch ook je zaken goed kunnen voorbereiden. Dus kortom, niks aan de hand verder, de uitbater maakte een korte opmerking ons, het laatste groepje dat er heel vaak bij is, en hij zei het terloops op een heel vriendelijke manier. Dus laten wij ons ook van onze beste en meest sociale kant laten zien, dan kunnen die mensen goed hun werk doen en het ons naar onze zin maken en lopen we geen risico dat de bediening erg lang duurt, een gerecht op is, enz. En voor de rest.... Vrede op aarde graag, laten we ervan genieten dat we het zo goed hebben.

:sSp_christmas:

  • Like 1
Link naar reactie

Kijk prima Nadia, ik vind la Baraque ook behoorlijk flexibel ook als ik reserveer. Ik zeg altijd bij plus twee meer en dat gaat altijd goed. Schrijf gewoon in en dan komt het goed.....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.