Ga naar inhoud

Meet and Eat Zevenhuizen - 2014


pampus

Aanbevolen berichten

Zo het weer bijna zover, ook deze keer zijn we er niet bij omdat we dan in palma zijn. Maar daar hebben we perfect WiFi dus dat komt wel goed.

Jullie kunnen jullie dus weer aanmelden !!!

Link naar reactie

Het was weer leuk en gezellig! :gathering: Met een klein groepje spreek je iedereen tenminste. En een speciaal bedankje voor de voortreffelijke taxichauffeur :kisstogether:. Ik kan je troosten, ik ben zelf uitgemaakt voor arrogant frog door Roodkapje :o dus je bent niet de enige die beledigd is... :wacko:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Zo december staat alweer voor de deur. De laatste meet van dit jaar. Een mooie dag om elkaar een goede sinterklaas, kerstdagen en oud en nieuw te wensen.

Ook deze keer ben ik er niet bij omdat we lekker aan het rondvaren zijn in de buurt van Australië en later in de buurt van Malaysia. Eerst met vrienden en dan met onze dochter en kamergenote kerst en oud en nieuw vieren in de buurt van Singapore. Allemaal heel vervelend. Never the less Emi of Nadia kunnen ook reserveren.

Voor januari 2015 valt de eerste donderdag op 1 januari, dat lijkt me niet zo'n puik plan, dus schuiven wij die door naar 8 januari en ja dan zijn wij er ook weer bij. Misschien wel een leuk idee om daar dan de formele Nieuwjaars receptie van te maken, hoe meer hoe beter, het eerste officiële evenement van het forum.

Ik hoor graag jullie reacties en als er ergens Wi-Fi zal ik zeker kijken.....

Schroom dus niet om je op te geven !!!!!!

aangepast door pampus
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.