Ga naar inhoud

Paasrit 2014 - zondag 20 april *** VOL ***


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

bah bah :sSic_sick:

Hij kan ze altijd nog koud meenemen, net als Roger paar jaar geleden. Gewoon ff in de uitlaat leggen en gassen maar :171:

Link naar reactie
  • Administrator

Nou, laat ik eens een keer op tijd zijn... :sFun_whistle:

ALLEREERST EEN VERZOEK:

Er zit een zgn "Easter Egg" in de route. Graag deze voor diegene die hem NIET doorhebben als verrassing te houden tot zondag. Dank! :thumbup:

TomTom ochtend

TomTom middag

(R.muisknop > Opslaan als)

Mocht iemand zich geroepen voelen om er Garmin bestandjes van te maken, mail ze mij gerust toe en ik gooi ze op de server. Kom er momenteel helaas niet aan toe om ze zelf om te zetten en te controleren.

Kleine toelichting op de files... ik heb de route 2x geheel gereden en ondanks dat TomTom aangeeft dat ze 3 uur per deel duren, duren ze net iets langer dan 2u qua effectieve rijtijd aangezien we aardig wat mooie doorgaande Duitse wegen rijden waar je prima door kunt kachelen. Houd je echter wel aan de daar geldende maximum snelheden, want er zijn wat flitskasten onderweg (van voren!!!).

Er zitten een paar stukken in die TomTom niet kan verbinden, het advies is hier om gewoon de weg te volgen en NIET om te keren. Pas wanneer je mij tegemoet komt is het chaos :clown:. Tyre snapt er al helemaal geen bal meer van, dus we zien wel of we het de 3e keer met z'n allen ook binnen de tijd redden. :171:

En het ALLERBELANGRIJKSTE: Tank de auto AUB vol voor vertrek. Na de rit en/of diner kun je tot 23u in Emmerich bij de Shell V-power 100 tanken voor ongeveer 1.68 p/ltr.

De rest van de info volgt zondag. Iedereen graag op tijd daar (vanaf 9.15u), wij vertrekken echt om 10u!

Link naar reactie

Bedankt rob.

Heb ze gedownload (slechts 2 kb als textbestand)

Het gratis programma TYRE gedownload.

Je bestandjes hiermee geopend als TomTom ROUTEBESTANDEN

Opgeslagen als Garmin GPX files.(Je zou ze denk ik zelfs direct als Garminbestanden kunnen opslaan)

Geopend in Mapsourse (zien er goed uit)

Vanavond in Mapsource herberekenen en opslaan als Garminbestanden

Link naar reactie
  • Administrator

Waarom werkt "citeren" niet meer?

@ Henk:

Wat ben je weer opmerkzaam :book:

Het is overigens niet te hopen elkaar tegemoet te rijden aldaar :hypocritesmiley:

Hoezo werkt dat niet? :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Gillaine heeft gelijk. Internet Explorer heeft nog ateeds problemen met quoten, invoegen van smileys, foto's etc.

Link naar reactie

Waarom werkt "citeren" niet meer?

@ Henk:

Wat ben je weer opmerkzaam :book:

Het is overigens niet te hopen elkaar tegemoet te rijden aldaar :hypocritesmiley:

Zou wel leuk zijn. Hebben altijd een volle Super Soaker bij ons. :guitar:

Link naar reactie

Ziet er prima uit, gewoon geconverteerd met ITN converter en gekopieerd naar de Garmin, even herberekenen en klaar.

Ochtend 143km ; 2.38 uur en de middag 117 km ; 2.19 uur.

Link naar reactie

Ochtend 143km ; 2.38 uur en de middag 117 km ; 2.19 uur.

Nette afstanden op wegen waar je soms vlot kunt doorrijden, 2x ca. 2,5uur rijden, langer hoeft het van mij niet te duren.

Link naar reactie

Gillaine heeft gelijk. Internet Explorer heeft nog ateeds problemen met quoten, invoegen van smileys, foto's etc.

inderdaad die problemen heb ik hier ook daarom open ik de laatste tijd het Forum met Firefox en dan kan ik alle functies wel gebruiken. :)

ik heb de route ook in mijn Tommetje gezet en zie n wel heeeeeel bekent stukje :petje:

maar vanaf punt 14 is hij copleet van het padje........alle volgende routepunten staan in het rood geschreven en doorgestreept :blink: ..........ik denk dat ik maar dicht bij mn voorligger moet blijven :lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.