Ga naar inhoud

Paasrit 2014 - zondag 20 april *** VOL ***


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ruud Leupen heeft wel zo'n tooltje... *proest*

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

^ ligt in mijn kofferbak

Net nog ff gekeken, maar ik heb de ronde verloopstekker niet. Dus als je een ODB II hebt kan ik hem resetten

anders de oplossing van Coot :171:

Link naar reactie
  • Administrator

Moet ik nog koplampen met "zwarte" knippers en inlay meenemen voor een Z4 E85....zowel halogeen als xenon

sumv.jpg

Link naar reactie

Zo "Gaby" is schoon en kan weer voor de dag komen :hypocritesmiley:

Ze staat te trappelen voor het eerste ritje dit jaar; en wij niet minder overigens <_<

Als het weer zo is als vandaag dan kan het niet stuk; het was hier ruim 20 graden.

Tot morgen !!!!!!!

Link naar reactie

Ik ben er niet vanwege zeilwedstrijden ook daar (Stellendam) is het mooi weer, maar wel koud. Iedereen heel veel plezier gewenst en weer heelhuids thuis....

Link naar reactie
  • Administrator

Allemaal heel veel plezier morgen, helaas blijft de chaos nou achterwege maar dat maak ik bij de limbo rit wel goed :hypocritesmiley:

Kun je jouw rondje om de kerk nog herinneren, door die speciale TomTom bestandjes? Altijd leuk om chaos te scheppen door tussendoor wat verschillende versies te uploaden van de bestandjes van dit jaar :rolleyes::sFun_whistle::171:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.