Ga naar inhoud

Paasrit 2014 - zondag 20 april *** VOL ***


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Geen drank incluis?? laat het diner dan maar zitten :hypocritesmiley:

Omdat sommigen maar 1 drankje willen en anderen misschien wel 4 en ik vorig jaar nog behoorlijk wat bonnetjes terug heb gekregen die niet waren gebruikt maar al wel voor was betaald aan het restaurant. Dus zonder drank gunstiger.

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Nee hoor, maar die vraag zou ongetwijfeld gekomen zijn, dus heb hem vast toegelicht :)

Link naar reactie
  • Administrator

graag ook een bmw bestandje voor in de IS :lol:

Stukje papier met BMW logo erop en de route uitgetypt ligt voor je klaar Sander.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Laat ik het zo zeggen... ik heb eindelijk reactie van een erg mooie locatie, maar zit al over het maximum heen :lol:. Als het mooi weer wordt kunnen er nog wat bij, dus er kan nog in de week voor de rit ruimte komen want dan gaan wij buiten zitten. Of er moet zich nog een andere locatie melden...

Link naar reactie
  • Administrator

Weet ik nog niet exact want lunchlocatie ligt nog niet vast. Maar reken voor vertrek en lunch op ca. 27.50 en met diner op 60. Zelfde als vorig jaar. Duurder wordt niet, eerder goedkoper :)

Link naar reactie
  • Administrator

Prijzen en betalingsinformatie toegevoegd in openingstopic.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Naar de startlokatie is voor ons een leuk opwarmertje, maar om veiligheidsredenen :cool2: overnachten wij -net als vorig jaar- NA het diner in Hotel DoppelAdler , slechts enige kilometers van de diner lokatie verwijderd, tevens een goed startpunt voor het tweede deel van ons Paasrit vervolg. :)

Link naar reactie

Naar de startlokatie is voor ons een leuk opwarmertje, . . . . . .

Prima startlocatie Rob! Ik ken het toevallig, goede kwaliteit en vriendelijke mensen.

  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.