Ga naar inhoud

Paasrit 2014 - zondag 20 april *** VOL ***


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Als je een deel van de mensen na de lunch niet meer kunt mobiliseren weet je waar het aan ligt:

"Denn das Schloss strahlt einfach immer eine ganz besondere Atmosphäre aus: egal ob bei blauem Himmel oder an regenverhangenen Tagen. Es ist schwer, sich dieser Atmosphäre zu entziehen – aber warum sollte man auch? Schließlich schmeichelt der Seele, was dem Auge schmeichelt."

:blink:

Link naar reactie
  • Administrator

Laat ik je weten!

Geen probleem zolang die de boel maar heel houdt :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

het vriendelijke verzoek (en onder lichte dwang :sFun_whistle:)

Graag vóór 16 april overmaken ovv Paasrit 2014 - Forumnaam

Bankoverschrijving 59.15.32.956 tnv R.O.B. Nieuwenhuis te Arnhem

IBAN NL64ABNA0591532956

BIC ABNANL2A

WTF degene die een tijd lang zat te janken om gaypal wilt nu gewoon overgemaakt hebben :171:

Trouwens niet duur €60 voor 2 personen

Link naar reactie
  • Administrator

Dat had ik gewoon netjes erbij gezet pp, alleen werkt de editor geen meter in de mobile versie en blijkt dat weg te zijn gevallen. Zelfee als dat ik er nu al 3x een euro teken voor gezet heb die niet verschijnt :rant:

En vwb PayPal... ik zit momenteel zonder laptop/pc aansluiting en ben al maanden noodgedwongen meestens op een mobiel aan het editten/internetten en die speciale PayPal module maken was niet te doen, dus geen PayPal mogelijkheid deze keer. :)

Link naar reactie

alleen werkt de editor geen meter in de mobile versie en blijkt dat weg te zijn gevallen. zit momenteel zonder laptop/pc aansluiting . . . . al maanden noodgedwongen meestens op een mobiel . ……. die speciale PayPal module maken was niet te doen,

Zat net het nieuws te lezen en komt dit er ook nog overheen. Wat een ellende is er toch in de wereld :lol:

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Waarom denk je dat ik mij niet zo druk maak om alle ellende in de wereld. Zelf genoeg ellende gehad de afgelopen 2 jaar...

Link naar reactie
  • Administrator

Op verzoek van Henk... nogmaals bijgewerkt :hypocritesmiley:

Oh en ik had nog niet vermeld dat ook dit jaar weer gul aan goodies wordt gesponsord door o.a. Pearle (uiteraard :sFun_whistle:), Rituals Cosmetics & 't Bikkeltje. En d'r komt nog meer bij! :thumbup:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.