Ga naar inhoud

Inschrijvings topic Limborit VI - 6 Juli 2014


Scorpion

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Denk dat de kans groter is dat Anja een stoeprandje raakt dan Bel en Ned in de finale :171:

Link naar reactie
  • Administrator

Hahahaha Will'm heeft nog wat last van de alcoholische versnaperingen van gisterenavond :lol:

Link naar reactie

Heb een PM gestuurd om ook de TomTom files te ontvangen.... Thanks alvast en tot morgen!

Link naar reactie

Thanks Ruud, had Roger een PM gestuurd. Stuur me maar ff een PM als je mijn emailadres niet bij de hand hebt. Grt!

Link naar reactie
  • Administrator

Mochten er nog zijn die (zich bedenken en) toch mee willen eten meld dit dan s' morgens bij Roger of Ruud

Link naar reactie

Allemaal HEEL VEEL PLEZIER morgen.

Hopelijk blijft het droog en lekker " open weer" . :cool:

Geniet van elkaars gezelschap, de mooie vergezichten, de eindeloze curven, het lekkere eten, kortom van alles wat de boys weer in elkaar hebben gezet :3: :3:

  • Like 1
Link naar reactie

eerst en vooral, proficiat met die mooie overwinning en nu nog even die Argentijnen in de pan hakken :clapping:

voor straks allemaal een super fijne rit gewenst

Link naar reactie

Jemig wat een spannende wedstrijd!

We hebben met een aantal in Gulpen voetbal gekeken, waarbij alleen wij tot het einde zijn gebleven, volgens mij moest de rest van de mannen met de baas mee naar het hotel.

Vroeg op de avond hadden ze nog praatjes zat, maar richting middernacht...

Wij zijn om half 2 aangekomen bij de B&B en kijken alweer naar buiten om een glimp van de zon te vinden.

Helaas, nog niet maar watniet is kan nog komen.

Tot zo allemaal! Nu eerst genieten van vers gebakken brood...hmmmmmm

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.