Ga naar inhoud

Inschrijvings topic Limborit VI - 6 Juli 2014


Scorpion

Aanbevolen berichten

Jaaaahhhhhh!!! :groupwave::punk::groupwave:

Ik hoef dan niet te werken/naar dat boorplatform toe, want de klus gaat niet door! (althans, hij is (maanden?) uitgesteld).

Ik heb vandaag net mijn -verplichte- 3 daagse survivalcursus achter de rug, en ik zou zaterdag al met de heli vertrekken.

Maar ja, vanmiddag besloot men dus eea uit te stellen omdat er vervroegd een boortoren (ofzoiets) naast geplaatst wordt, en dan mag ik daar schijnbaar niet werken.

Rare wereld...

Nu nog een leuk hotel vinden

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Hier overnachten wij en nog een paar meer Willem

Die borrel is wel een goed idee, maar volgens mij bestaat er ook een kans dat NL moet voetballen op 5 juli

ook wij hebben hier geboekt voor 5 juli

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Berg en Dal Guido. Let wel even op dat er kamers zijn zonder eigen badkamers en kamers met

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Ik heb voor jullie een kamer zonder toilet en douche geboekt dus je kunt Richelle onder de gemeenschappelijke douche tegenkomen Guido!

Mooi dat je erbij bent overigens :clapping:

aangepast door Driez
Link naar reactie

Onze vakantie viel eerder dan verwacht dit jaar. Om direct hierna weer naar Belgie af te reizen is wat te veel van het goed (ook de spaarpot maar weer even aanvullen).

Helaas gaan wij dus afmelden,

jammer,

henk

Link naar reactie

Kom je mooi op tijd mee Henk. Nu hou ik wel een heel klein groepje over... :horse:

Het groepje kan gemakkelijk over de andere groepen verdeeld worden.

Blijft alleen de vraag, wie jou er bij wil hebben :clown:

  • Like 1
Link naar reactie

Ik heb zo het gevoel dat we met zijn alleen ergens het Nederlands elftal op een mega scherm gaan belijken?

Lijkt mij wel gezellig.

Voordeel is wel dat ik bij winst de zondag een stuk stiller zal zijn, meestal is mijn stem een beetje meer aangedaan dan ikzelf :-)

Link naar reactie

Tja ik heb al een paar voorzetjes gedaan maar echt duidelijk is het allemaal nog niet...

Wij zitten denk ik het minst dicht bij de start...dus wellicht dat iemand die daar in de buurt gaat overnachten een mooie plek kan vinden?

Daarom was het ook wel handig geweest als we met elkaar zouden whatsappen :-)

Link naar reactie
  • Administrator

Nee helaas.....zaterdag ook een tip gegeven aan een forum member voor ergens te eten, kwam hij daar was er geen plaats :wacko: heeft dus een uurtje voor nop gereden :sFun_whistle:

trouwens wil iemand nog de tt of garmin files voor zondag

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.