Ga naar inhoud

Inschrijvings topic Limborit VI - 6 Juli 2014


Scorpion

Aanbevolen berichten

Ons hotel hebben we kunnen annuleren (Het zal nu zaterdagavond wel stil worden in Slenaken :lol: ).

Eigenaresse vroeg of we het ook bij Booking.com wilden afmelden, anders moet ze 15% commissie betalen. Heb ik gedaan.

Volgende keer bij Booking.com kijken wat de mogelijkheden zijn en dan zelf bij de kleine hoteliers aanmelden.

Link naar reactie

Dan zijn er wel tankstations dichterbij.

30km wegrijden (en weer terugrijden) van slenaken voor wat peut is volgens mij niet een heel goedkope optie.

leek mij ook al vandaar de net zo nutteloze optie hahah.

alhoewel ik kom van de andere kant via verviers dus voor mij is het wel een goede optie!

Link naar reactie

alhoewel ik kom van de andere kant via verviers

Dan kan het zijn dat je navi niet helemaal de optimale route berekend heeft :lol:

Link naar reactie

Zijn er al Tom Tom files ?? zo ja....die wil ik dan graag! (ansvlas@quicknet.nl)

Thanks!

Link naar reactie

Krijgen we een roadbook ter plaatse op papier of heb je dat ook elektronisch? Het TomTom en Garmin bestand interesseert me ook voor mijn TomTom one, maar ben niet zeker of ik die er in kan krijgen. GPX krijg ik dan weer wel in mijn smartphone mits wat manipulaties... :)

Link naar reactie
  • Administrator

Misschien ten overvloede, maar is iedereen zich bewust van het feit dat je in België verplicht bent een brandblusser bij je te hebben en in Duitsland een veiligheidshesje? :)

Link naar reactie

Maar zonder meteen naar de Halfords te rennen, ik heb er 6 jaar gewoond, en woon al 30 jaar NAAST de Belgische grens en ben er dus vaak, ik ben echter nog nooit gecontroleerd op de aanwezigheid van een brandblusser buiten de autokeuring om.

Hetzelfde geldt ook voor de verbanddoos. (Ook verplicht)

Neemt niet weg dat het risico voor jezelf is natuurlijk.

aangepast door McShine
Link naar reactie
  • Administrator

België verplicht bent een brandblusser bij je te hebben

Damm net weer in de fout geweest dan.....maar de route is zo lang dat we vanzelf een stel lopende brandblussers bij hebben

Link naar reactie

Bijna zover...nog even een schoonheidsslaapje en dan morgenvroeg richting het mooie Zuid-Limburg! :clapping: voor ons lange weekend!
Wij arriveren net voor de middag in Reijmerstok, vlak bij Gulpen... :drank: (wordt morgen heel dorstig weer :sHa_biggrin2: ) en ook bij Valkenburg en omstreken... :P. Tot zondag allen !! :sFun_banana2::3:

Link naar reactie
  • Administrator

Voor ons ergens onderweg bij de Mac waarschijnlijk :lol:. Wij moeten helaas nog tot 17u werken allebei, rijden zo rond 18u weg, 3u rijden, zijn wij er om 21u. Mooi op tijd voor t voetbal :)

Link naar reactie

Wij starten zodadelijk met de lange reis naar het zuiden. Overnachten er nog meer Forumleden in hotel/appartementen Slenakerhof? Tot zondag, of wellicht eerder.

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.