Ga naar inhoud

Inschrijvings topic Limborit VI - 6 Juli 2014


Scorpion

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Autocorrectie aanstaan op de mobiel? :lol:

wat moet je in hemelsnaam met een weerlicht tijdens de limborit? :P

wij zitten in Berg en Dal, zijn daar zaterdag rond 21u

Link naar reactie

Mochten er liefhebbers zijn van lekker eten: Dat kan oa bij de Valkenhof in Valkenburg (Ribbetjes daar zijn echt aanraders!), ook een erg mooi historisch centrum om te doorlopen.

Link naar reactie

Misschien weet iemand ook waar je het beste voetbal kunt gaan kijken in de buurt van Slenaken.

Wij gaan morgen einde ochtend rijden.

Fijn weekend allemaal en tot zaterdag/zondag

Link naar reactie

Nog een dag te gaan. Maar misschien maar wat concreter worden voor het eten en voetbal kijken? Ik ken de regio niet, dus graag wat adviezen, tips van degene die al wat vooronderzoek hebben gedaan....

Maar wij sluiten ons graag aan bij zowel het eten als bij het voetballen

@Rob .... ook wij slapen in Berg en Dal.

aangepast door joostvdl
Link naar reactie

Voor het lekkerste ijs in Limburg

:

http://www.wingbergerhoeve.net/

Dit is echt een aanrader! tot 22.00 uur geopend, hou rekening met lange wachtrijen,

De Wingbergerhoeve vindt u langs de mergelland route tussen Epen en Vaals. De Hoeve behoort tot de kasteel-achtigen vanwege de (voormalige) grachten rondom het woonhuis (dat dateert uit de 16e eeuw).

Bij de Wingbergerhoeve staat de alom bekende ijskraam. De Bourgondische leefwijze van de Limburger vindt hier zijn uitwerking. De ijsporties worden dan ook niet strak afgemeten maar zijn altijd ruim. Het ijs met vers fruit uit de regio zijn zeer zeker een aanrader.

Het verse fruit wordt ook apart verkocht en daarnaast ook verwerkt in lekkere streekproducten al naar gelang wat het seizoen biedt. Een selectie van streekproducten is o.a. aardbeien-, pruimen-, frambozen- en kruisbessenjam. De Jams bestaan uit vers fruit en 33% geleisuiker. Daarnaast wordt er van ons eigen fruit ook appel-peren stroop (in het Limburgs 'zeem') gemaakt. De Stroop wordt nog steeds in oude koperen ketels gekookt. De Stroop is gemaakt van puur fruit zonder enige toevoegingen.

De Wingbergerhoeve is makkelijk te bereiken met de auto en motor (er is een ruime parkeergelegenheid) en bevindt zich langs tal van wandel- en fietsroutes.

Link naar reactie

Voor het lekkerste ijs in Limburg:

Ijs in alle smaken

Er is een nieuwe ijswinkel in de stad geopent, die beweert echt ALLE smaken ijs te hebben. Nu is er een lolbroek die hier graag een geintje mee wil uithalen, en stapt de winkel binnen.

Lolbroek: 'Hebben jullie hier echt alle smaken?'

Winkelier: 'Alles.'

Lolbroek (gniffelend): 'Doet u mij dan maar een ijsje met kutsmaak!'

Winkelier: 'Hoeveel bolletjes?'

De lolbroek speelt het spelletje mee, en zegt dat hij graag drie bolletjes wil, waarop de winkelier hem maant even te wachten, waarop hij naar achteren verdwijnt. Na een tijdje krijgt de lolbroek een ijsje met drie vaagroze bolletjes erop.

Winkelier: 'Alstublief, dat is dan 3 .'

De lolbroek loopt verbouwereert het ijswinkeltje uit, en neemt nieuwsgierig een grote lik, die hij meteen weer uitspuwt. Het ijsje smaakt naar stront!

Boos loopt hij het ijswinkeltje weer binnen, en smijt het ijsje op de grond neer.

Lolbroek: 'Wat is dat nou, dit smaakt helemaal niet naar kut!'

Winkelier: 'Waar smaakt het dan naar?'

Lolbroek: 'Naar stront!'

Winkelier: 'Allé, dan moet je niet zulke grote likken nemen!'

aangepast door Driez
  • Like 1
Link naar reactie

Wij zijn er ook van tussen, vanmiddag maar eens kijken in Valkenburg en omgeving. Valkenhof is bekend, was heel smakelijk de vorige keer. IJstip wordt ook meegenomen in de afweging. :-P

Link naar reactie

Mochten er liefhebbers zijn van lekker eten: Dat kan oa bij de Valkenhof in Valkenburg (Ribbetjes daar zijn echt aanraders!), ook een erg mooi historisch centrum om te doorlopen.

Dit dan maar doen? Anders komt er nooit iemand met een concreet voorstel. :P

Valkenhof op zaterdagavond om 19:00 of zo? Wie eet er mee?

aangepast door Individual
Link naar reactie

Ik denk dat wij eten en voetbal kijken in Slenaken. Boonaparte is een eetcafe heb ik begrepen.

En na onze overwinning gevierd te hebben ( Costa Rica GAOT D'R AAAFF !! ) is het misschien niet verstandig om nog te gaan rijden.

:drank:

Link naar reactie

Ook prima. Hoe laat? :)

Ik eet ook mee. Ik zit ook in berg&dal en ik probeer er een beetje op tijd te zijn (middag). Op zich heeft eten in slenaken ook mijn voorkeur. Of iemand moet willen bobben.

Link naar reactie

Hmm. Kan ik die oranje string en die tepelringen met oranje kwastjes eraan niet van je lenen Henk? :gayfight:

Vroeg Guido ook al, maar heb het setje al aan Rob uitgeleend.

  • Like 2
Link naar reactie

Van centrum slenaken naar berg&dal is ong 1,5 km

Van Berg en Dal naar de Startlocatie is 200 meter!

aangepast door JK-Z4-3.0i
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Beste deelnemers,

LET OP !!!

Helaas kan Pim niet mee morgen niet mee waardoor zijn groep verdeeld is over de andere groepen.

Kijk dus even in welke groep je nu bent ingedeeld zodat je morgen niet naar Pim aan het zoeken bent :hypocritesmiley:

Tevens vertrekken we in deze volgorde.... :muur: een Kroket voorop dat wordt dus rechts de parkeerplaats af eerste links en dan chaos :punk:

Tot morgen allemaal hebben er zin in

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.