Ga naar inhoud

"Krentenwegge rit 2013" 6 oktober 2013


Driez

Aanbevolen berichten

:thumbup: Mooi geregeld Ferry... Wij komen vrijdagavond terug uit Spanje en hebben de zaterdag om bij te komen en zondagochtend heeeeel vroeg rijden...Anders hadden we misschien wel bij Theo kunnen slapen, maar dat wordt een beetje teveel van het goede... :rolleyes: . Nu ook betaald, dus we mogen mee... :sHa_biggrin2: We hebben er heel veel zin in! Het cabrio-gevoel beetje gemist... :mellow: Tot zondag de 6e ! :3:

Link naar reactie

Zondagochtend vanuit Den Helder naar Enschede?

Dat is best een behoorlijke rit.... (ik zou het zelf een pokke-eind noemen.... :blink: )

Een aantal van ons zitten zaterdagavond in een hotel in Ahaus (ik moest het ook op de kaart opzoeken..... :lol:).

En volgens mij wonen ze allemaal dichter bij Enschede... :schater:

Link naar reactie
  • Administrator

Ja, die afstand snap ik zelf ook niet helemaal, hotel van vorig jaar was dichterbij :P

Wij zitten tov vorig jaar ca. 7km dichterbij :lol:

Link naar reactie

Zo, zo juist de nodige pegeltje overgemaakt, laat het feest maar beginnen, dit weekend nog even weg met de familie naar Limburg een lekker lang weekend en dan volgende week zondag lekker de hele dag krentewegge eten. :sFun_banana2:

P.s. Ans en Co, blijven slapen kan altijd dat weet je, het bed staat altijd klaar.

Link naar reactie

Dus mag aannemen dat jij dit dan maar niet geboekt hebt Guido :)

Je bedoelt Hotel Elkeman?

Jazeker wel. Ik behoor tot 'een aantal van ons' ;)

Het ziet er trouwens voor de prijs onwaarschijnlijk goed uit dat hotel.

Als je in nederland voor 45 euro een kamer incl ontbijt en belasting boekt, dan moet je denk ik maar niet met een UV lamp de lakens gaan belichten...... (om maar ff een lekker beeld voor ogen te scheppen :lol:)

Link naar reactie
  • Administrator

Jazeker wel. Ik behoor tot 'een aantal van ons' ;)

Het ziet er trouwens voor de prijs onwaarschijnlijk goed uit dat hotel.

dan moet je denk ik maar niet met een UV lamp de lakens gaan belichten......

Gezellig

Daarom deze keer wat verder weg geboekt

Voor of na jou overnachting :)

Link naar reactie

Zo, zo juist de nodige pegeltje overgemaakt, laat het feest maar beginnen, dit weekend nog even weg met de familie naar Limburg een lekker lang weekend en dan volgende week zondag lekker de hele dag krentewegge eten. :sFun_banana2:

P.s. Ans en Co, blijven slapen kan altijd dat weet je, het bed staat altijd klaar.

Oei, willen jullie dan tijdens de stops, lunch en diner ook krentenwegge? :lol:

Menukaart:

krentensalade, krentensoep, krentenkroket, krentenpap, biefstuk met krenten, krentenijs enz. :schater:

Link naar reactie

Willem graag hetzelfde weer als vandaag of nog beter kun je dat ook nog regelen :lol:

Dat zou helemaal top zijn, vandaag is het heerlijk om nog even te toeren, hoop dat het nog een weekje zo blijft.

Link naar reactie

Vrijdagavond a.s. rond 19.00 uur zet ik in samenwerking met Rob (van Richelle) :) de Tomtom en Garmin files voor de morgen en middag van de Krentenwegge rit op het forum.

Activeer je TomTom en Garmin Krentenwegge rit pas wanneer we vertrekken bij "De Geus" Oude markt 2 in Enschede omdat het een voetgangers gebied is. Paaltjes van het stadserf zijn omlaag. Mocht het paaltje omhoog staan is het wachtwoord Krentenwegge rit.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.