Ga naar inhoud

"Krentenwegge rit 2013" 6 oktober 2013


Driez

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Als ik deel 2 had kunnen voorrijden, was dat niet gebeurd :(

Welkom terug trouwens, Jeroen ;)

Link naar reactie

Trouwens vergeet niet dat we "wachtpunten" invoeren zodat een ieder weer kan aansluiten.

Dan mag je hopen dat Henk niet meegaat want dan kun je lang wachten, die zit dan al namelijk gewoon lekker te eten en drinken op de eindbestemming ;)

aangepast door Ferry76
Link naar reactie

Allemaal bedankt zover, ik heb Rob inmiddels tyre file gestuurd van het eerste deel van de route.

Hij zal het, als echte ritmeester, even nakijken of ik het goed gedaan heb.

Ik wil echter een gedeelte van de rit via papier laten navigeren want hier staan afbeeldingen en korte verhaaltjes over de tv serie, wel zo leuk.

Na de lunch gaan we dan proberen een tyre file te hervatten.

Zijn er ook nog mensen die een navigatie willen over het ringsteken, zo ja, zijn daar programma's of bestanden voor? :lol:

Het gaat over 5 (gouden) ringen over een afstand van 40 meter op een rechte weg! :lachen:

aangepast door Driez
Link naar reactie

We gaan maandag 30 september bepalen of het definitief door gaat want als de weersvooruitzichten dramatisch zijn willen we het afgelasten, daarna krijgen jullie het bankrekening nummer waar je het geld kan overmaken.


Vorig jaar hebben we het ook zo gepland.


Dus kijk maandag 30 september of het definitief doorgaat en naar de bank gegevens op deze topic.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

We gaan voor 6 oktober.

Mooi staat in de agenda, B&B geboekt

Temperatuur zondag 6 oktober 2013

Mooi nazomerweer, temperaturen rond de 20 graden Celsius.

Nou dat is idd mooi, gezellig zin in de rit

We gaan maandag 30 september bepalen of het definitief door gaat.

30sept bepalen :blink: wat is dit, nou moet ik de B&B afzeggen, ga nu toch twijfelen of ik meega... Moet 1 okt nieuw hotelleke of B&B zoeken, wat nu al moeilijk was (ja bijna niks meer te krijgen)

Driez, gewoon nu beslissen of de rit wel of niet doorgaat de 6de.

We hebben vaker met slecht weer gereden vorst, regen, koud of te warm gewoon gaan.

O ja en als de rit niet doorgaat krijg je een ban tot 2020 :P

Link naar reactie
  • Administrator

Heeft volgens mij alles met die banden van hem te maken...

En jij bent wel erg snel met je reacties op die van Willem :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Nou ik ben zo in de "ban" van de rit dat we het wel moeten laten doorgaan.

Dus als een ieder het goed vind gaan we rijden. weer of geen weer.

Oke zzz/zers??

Anders gaan we met z'n twee Ruud, leuk dat je er zin in hebt.

Ik ga extra mijn best doen om er er iets leuks van te maken.

Link naar reactie

Zeg Rob, heb je mijn banden verslag niet gelezen dan?

Hier voor jou nog een keer.

Nou, hier is ie dan, mijn vakantie verslag over de Nankang NS 2 sport banden. Voor 225 18 40, achter 255 18 35.

De Nankang ns 2 sport banden hebben zich en mijn Z3 tijdens de "merenroute" in Europa van meer dan 3000 km geweldig "gedragen"

Wat mij als eerste opviel toen ik de banden hier vermelde bij aanschaf was dat er veel negatieve berichten te lezen waren maar niemand kon me eigenlijk vertellen over hun ervaring met deze banden.

Ik kan jullie melden dat ik veel ervaring heb met rijden van verschillende merken banden en dat ik veel kms per jaar rij. (+- 50.000) met zowel zomer als winterbanden banden en daarin hebben de A merken altijd voorrang gekregen bij de aanschaf.

Ik heb heel veel bochten gereden tijdens onze vakantie ook oa de hairpins tijdens de route door de Silvretta.

De Nankang banden heb ik dus echt wel extreem getest door die scherpe bochten zelf toen ik twee race motoren volgde kwam ik telkens dichterbij in de bochten.

Van Anja moest ik de achtervolging helaas staken maar ik voelde mij als een kind in een speeltuin op deze banden.

Toen ik in Zwitserland vanuit een tunnel ineens in een stortbui kwam schrok ik door de eerdere verhalen die hier werden verteld zoals, "pas maar op met nat weer"

Ik ging gelijk van mijn gas door die opmerking want die wel is blijven hangen.

Ik had deze waarschuwing echt serieus genomen.

Natuurlijk ga je in de regen van je gas af maar ik deed dit zo overdreven door de angst dat ik bijna 60 km reed over de autobaan.

later bleek dit onterecht want ik heb een keer flink moeten ingrijpen tijdens de regen rond de Bodensee.

Ik was zelfs verbaast over de grip die ik had tijdens deze manoeuvre. (remmen en sturen)

Ik ben zeer tevreden over het V profiel, waarmee ik in de kartsport met Vega banden nog steeds succes heb.

De eerste kilometer op deze banden zijn hetzelfde als na 3000 km, koersvast en trilvrij en de wegen waren niet zo glad met nieuw asfalt tussen Wierden en Enschede, Rob!

Ik heb de hoogste snelheid van 230 km pu ook als vertrouwd ervaren en zijn de banden ook nog eens comfortabel op ruwe en geribbelde wegen.

Kortom zijn mijn ervaringen met deze "goedkope band" zeer positief.

"Wat de een goed/mooi/leuk vind, vind een ander niets aan"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.