Ga naar inhoud

"Krentenwegge rit 2013" 6 oktober 2013


Driez

Aanbevolen berichten

Geweldig Klaas, we zullen er iets moois van maken.

Het eerste gedeelte hebben we al bijna klaar en het wordt weer super.

We hebben afgelopen donderdag op Hemelvaart het eerste gedeelte gereden met 5 auto's waarvan wij alleen met cabrio en ze vonden het al prachtig.

Ik nam ze mee op plekken waar ze nog nooit geweest waren terwijl het allemaal op steenworp afstand van hun huis is.

Jullie staan erbij.

Link naar reactie
  • Administrator

En net voor de lunch gaan we even................

246738_4590543928332_372424275_n.jpg

Ik zal de dames op de foto even polsen of ze zin hebben om mee te gaan, dat maakt dan waarschijnlijk elke andere deelnemer kansloos :lol:

Link naar reactie

Hoi Rob, Ik zag dat jij dit al een keer eerder belicht had en zag deze foto van de deelnemer in de z3.

Je heb gelijk dat ze goed zijn want deze deelnemers hebben het ringsteken al eens gewonnen in Blaricum.

We geven hun een extra handicap, blinddoeken bijvoorbeeld.

556535_4590559408719_432938680_n.jpg

aangepast door Driez
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Hallo Driez, hier Erwin en Jeannette,

Omdat je ons ook besmet hebt met het z virus bevestigen hierbij wij onze deelname aan de Krentenwegge rit 2013.

We zullen ons zsm voorstellen.

Groet, Erwin en Jeannette alias "Black Beauty"

Link naar reactie

lijkt me leuk.

om mee te mogen rijden.

we komen met twee personen.

Herman en Judith (cabriogirl72)

Link naar reactie

Zet ons maar op het lijstje... :thumbup: 2x all in..
GrtZZZ Ans & Co

aangepast door Snaatje
Link naar reactie
  • 2 weken later...

We gaan de route rijden zonder TT of Garmin bestanden.

Jullie krijgen wel een route op papier.

Mensen die alleen rijden wordt geadviseerd om achter stellen aan te rijden.

Mochten we elkaar kwijt raken zijn er daarvoor bestemde wachtpunten en net zoals vorig jaar staan we in contact met walkietalkie (Z 3.5 bezemwagen) mochten er overhoop rijders van de route raken.

Bij de wachtpunten zullen adressen worden vermeld die je in je TT of Garmin kunt plaatsen zodat je altijd weer kunt aansluiten.

Binnenkort zullen we de route hier vermelden zodat jullie deze alvast kunnen uitprinten.

Eerste fase van de route:

Enschede (Oude markt, Cafe De Geus)

Losser, (korte stop al na 25 km, uitkijktoren) vanaf deze uitkijktoren kunnen we de gehele route zien die we gaan berijden.Tevens wachtpunt.

Bentheim, (kasteel)

Beuningen, (Oude dijk) wachtpunt.

Start "Jonge leu en Oale grond" route.

Tijdens die route houden we een stop midden in een natuurreservaat met Hapjes en drankjes.

Rossum (ringsteken voor de lunch) Jullie krijgen daarvoor een formulier bij de start waarbij je forum naam dient in te vullen.

Wij vullen de tijd en het aantal gevangen ringen in.

Tijdens de lunch doen we de prijsuitreiking.

Tot zover de ochtend route.

S'middags kunnen mensen evt ook nog aansluiten mocht de zaterdagavond daarvoor laat zijn geworden.

Later meer....

Link naar reactie
  • Administrator

of is dat voor de bijrijder bedoelt?

Dan denk ik dat er iemand met zijn nieuwe Folfo meerijdt :sFun_whistle:

Link naar reactie

Het is beter dat de bijrijder dat doet maar als je het als rijder kunt dan krijg je een extra bonus. :clapping:

Voor de veiligheid kunnen we dat beter niet doen.

Folfo, viat, verrari, whatever!!!!! :lachen:

Trouwens, ik heb ook weer wat leuke gesponsorde gadgets weg te geven.

En dat is nog een verrassing Rob. :sFun_nahnahna::sFun_nahnahna::sFun_nahnahna::sFun_nahnahna:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

We gaan de route rijden zonder TT of Garmin bestanden.

Jullie krijgen wel een route op papier.

Mensen die alleen rijden wordt geadviseerd om achter stellen aan te rijden.

Als je die routebeschrijving van tevoren naar me mailt, wil ik er best een navigatiebestandje van maken hoor. :)

Na de mislukte Limborit ben ik er niet meer zo happig op om ritten te gaan rijden waarbij je achter je voorganger aan moet rijden (al ging het vorig jaar tijdens de krenteweggerit wel prima).

Link naar reactie

Ik wil best gezamenlijk een poging wagen om TT en Garwin navigatiebestanden te maken.

Rob heeft ook al aangeboden om te helpen.

Ik heb het eerste gedeelte wel op tyre staan maar ben bang dat het mislukt omdat ik geen pc nerd ben.

Ik vind het geweldig dat jullie deze diensten aanbieden maar zoals Individual al zegt, "vorig jaar ging het prima" maar we hebben contact met walkie talkie en dat heeft ook zo z'n charmes.

De afgelopen asperge rit zijn we ook in verdwaling gekomen ondanks de TT, G en Sygic files dus wat is wijsheid.

We houden even contact hierover.

Bedankt voor het meedenken.

Tips welkom.

Trouwens vergeet niet dat we "wachtpunten" invoeren zodat een ieder weer kan aansluiten.

aangepast door Driez
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.