Ga naar inhoud

"Krentenwegge rit 2013" 6 oktober 2013


Driez

Aanbevolen berichten

24b884e3-9fd1-4c11-bb78-676b900b86ca.jpg

Hoe lang woon ik nou in Twente, 50 jaar en iedere keer kom ik op plaatsen waarvan ik nog nooit heb gehoord of gezien.

Zie ook nu weer deze heerlijke plek om even de benen te strekken met een natje en een droogje.

Kingdom of the Netherlands.

Link naar reactie

Hoi Willem,

Mijn vrouw gaat deze keer weer eens mee <_< . Dus we komen met z'n tweeen meerijden en lunchen. Avondeten wordt me te laat dus dat gaat niet door deze keer.

Geld is overgemaakt. Tot de 6e :lol: .

Link naar reactie
  • Administrator

Hoe lang woon ik nou in Twente, 50 jaar en iedere keer kom ik op plaatsen waarvan ik nog nooit heb gehoord of gezien.

Kom eens langs voor een oogmeting Willem :P

Link naar reactie

Is bekend wanneer de route op TomTom of Garmin beschikbaar komt ? groet Fred

Ik probeer de files voor vrijdag 4 oktober te plaatsen of misschien eerder.

Ik doe dit in samenwerking met Rob omdat ik geen idee heb om het op dit forum te plaatsen.

Voor de morgen zijn de files zogoed als klaar. morgenavond doen we daarvan een tryout.

Wanneer dit alles in orde is zal ik de files naar Rob zenden zodat hij ze op het forum plaats.

aangepast door Driez
Link naar reactie

Driez, ik moet helaas afhaken, ik had mij er erg op vergheugd.

Echter zijn er zaken die ik niet heb voorzien en die het mij nu onmogelijk maken een dag op pad te gaan.

in ieder geval heel veel plezier, en ik hoop er de volgende keer wel bij te kunnen zijn. :sSig_ImSorry:

Link naar reactie
  • Administrator

^Ik kom denk ik pas op de ochtend zelve: ik moet zat. avond waarschijnlijk quality time doorbrengen met de baas, aangezien ik zaterdag overdag ook al met / voor de Z op pad ben ... :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Geen paniek Willem, heeft met de aanhang van Maurits te maken.

Als die meegaat dan komt er zelfs +1 op de lijst :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.