Ga naar inhoud

"Krentenwegge rit 2013" 6 oktober 2013


Driez

Aanbevolen berichten

Als je daar mensen mee moet trekken.....!

Volgens mij wordt het tijd om forumzegels te gaan verstrekken voor het meerijden van een rit.

:lol:

Lees de reactie topic van de Krentenwegge rit van 2012 misschien dat je dan overtuigd bent dat het niet alleen om de gadgets gaat.

<_<

Link naar reactie

Ik krijg de Garmin bestanden niet gedownload maar alleen tekst te zien in een weblink. :blink:

Tyre kan er ook niets mee.

Iemand een idee?

Staan de bestanden er niet of moet er iets anders gebeuren?

Link naar reactie

Ik krijg de Garmin bestanden niet gedownload maar alleen tekst te zien in een weblink. :blink:

Op de link gaan staan met je muisaanwijzer dan "rechtsklikken" en dan kiezen voor link "opslaan als...."

Ik heb de Garmin bestandjes ook even bekeken maar daar zitten een paar rare rondjes in.......dat wordt gegarandeerd :lol: voor de ene en :muur: voor de ander

Link naar reactie

Stuur bij problemen even een mail naar Rob, hij heeft het geplaatst.

Ik weet van niets.

Heb alleen de route uitgezet en klaar gemaakt voor Tom Tom.

Jullie krijgen een lijst op papier met wacht/stoppunten, wanneer je die in je TT of G zet kun je weer aansluiten.

We proberen zoveel mogelijk achter elkaar te rijden.

Ik zal rustig rijden en hou contact met de bezemwagen via walkie talkie.

Link naar reactie

Je navigatie aansluiten aan de pc, dan is t zo overzetten kwa linkje naar je navigator..bij mij tenminste...itn mapje openen..en kopieeren

Link naar reactie
  • Administrator

Rechter muisknop en opslaan als kiezen, dan slaat hij ze goed op en anders de .txt even wijzigen in .itn. niets aan het handje :)

Link naar reactie

Ik ben benieuwd naar de route. Sommige punten staan echt een km oid afgeweken van wat de 'aangenomen' route is.

Dat kan zijn omdat het punt verkeerd staat, maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat er een weggetje genomen gaat worden wat niet op de kaart van de gps staat. We zullen zien :)

Link naar reactie

Mensen, nogmaals, jullie krijgen een lijst met aansluit/wacht/stoppunten waar een ieder weer kan aansluiten.

Hoop alleen dat ik zelf nu niet verkeerd ga rijden want na mijn tryout was op een punt na alles goed volgens mijn Tom Tom.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.