Ga naar inhoud

Toertocht : 't Gooi en de rest op 28 juli 2013


Ferry76

Aanbevolen berichten

Hallo Ferry,

yessss eindelijk een rit in een weekend dat mijn vrouw niet moet werken, als wij de vrijgekomen plaats kunnen innemen
willen wij ons graag met 2 pers. aanmelden, all inn

gr Carine & Eddy

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Even een reminder voor deze toertocht,welke namelijk de eerstvolgende is :clapping:

Ik heb iedereen (behalve JK-Z4-3.0i welke zijn emailbox vol heeft :rant: ) een reminder per email gestuurd.

Ik wil dus graag weten of je aanmelding definitief is en anders verwacht ik z.s.m. een afmelding.

Wanneer je dus meegaat graag de betaling overmaken uiterlijk voor 6 juli aangezien ik binnenkort de aanbetalingen moet overmaken.

Benodigde gegevens staan in het openingstopic van deze rit.

Link naar reactie

Zo, wij gaan mee, eurotjes zijn overgemaakt, nu nog mooi weer en het kan niet meer stuk :cold: en dan moeten we geen nachtvorst meer hebben zoals deze week in het oosten van het land.

Link naar reactie

Ik heb iedereen (behalve JK-Z4-3.0i welke zijn emailbox vol heeft :rant: ) een reminder per email gestuurd.

Box geleegd, dus komt u maar!

Centjes overgemaakt, 2x-Y-N

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie

wij weten nog steeds niet of wij definitief mee kunnen,het valt in onse vakantie en de plannen zijn nog niet helemaal duidelijk.

wij willen ook geen plaats bezet houden voor iemand die zeker wel mee wil dus haal ons maar van de lijst.

eventueel word het nog n last minute.....als dat straks nog kan

Link naar reactie

Je heb ook niet aangegeven dat je niet deelneemt aan het diner ;)

Heb wel iedereen gevraagd dit duidelijk te specificeren en heb wellicht de aanname gedaan (uit ervaring) dat je wel mee doet aan het diner.

Maar nu deze keer dus niet?

Link naar reactie

Wij gaan wel mee zijn alleen op dit moment nog op Kreta op vakantie, helaas nog maar 2 dagen. Betaling volgt direct na thuiskomst.

Link naar reactie

Ik sla het diner inderdaad over deze keer. :)

Je weet niet wat je mist :lol:

Wij gaan wel mee zijn alleen op dit moment nog op Kreta op vakantie, helaas nog maar 2 dagen. Betaling volgt direct na thuiskomst.

Al die vakantiegangers hier op het forum ! :sFun_whistle:

Link naar reactie

Goed bezig Ferry!

Geef je even een seintje zodra de routebestanden klaar zijn voor de navigatie?

De laatse twee plaatsen moeten toch te vullen zijn, regelmatig even een schopje geven op het forum en er volgt vast wel een gegadigde...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.