Ga naar inhoud

Toertocht : 't Gooi en de rest op 28 juli 2013


Ferry76

Aanbevolen berichten

09 - [2][Y][Y] Lady & Co (Gillaine & Hans)

Helaas nog steeds onder voorbehoud :muur: ; uiterlijk 10 juli hopen wij definitief te kunnen beslissen.

Hebben reeds gekeken naar een slaapplaats in de omgeving; maar ze zijn daar ietwat terughoudend t.o.v. honden :rant:

In "de Rode Schuur "mag hij niet slapen; of hij er mag "mee- eten" heb ik nog geen antwoord op.

Link naar reactie

regelmatig even een schopje geven op het forum

Dus bij deze nog een keer :) wie vult de beschikbare plaatsen nog in.

Diner ook gewoon mee als het even kan het is de moeite waard!

Link naar reactie

Just payed! :thumbup: nou nog t juiste weer bestellen, zo eentje waarbij de zonnebril op moet.. :cool: en op je stoel blijft plakken.. :sHa_biggrin2:

Link naar reactie

Dus bij deze nog een keer :) wie vult de beschikbare plaatsen nog in.

Hallo Ferry,

Graag zou ik me alsnog aanmelden. Voor nu even 1x met lunch, maar zal eens kijken of ik mijn broertje kan porren mee te gaan. Hij heeft komend weekend een Porsche drivers training, dus weet niet of hij nog wel mee wilt in de ZZZZ ;-)

Groeten,

berent-beau

Link naar reactie

Mooi weer een plaatsje gevuld!

Zal de lijst op een later tijdstip aanpassen, het is nu te mooi weer :-)

Wel graag de betaling z.s.m. overmaken ook de mensen die dit nog vergeten zijn ;)

Link naar reactie

Ga nu betalen :) inclusief diner.

Heb contact gehad met "de Rode Schuur";

Igor mag ook mee want we zitten apart in "de Jachthut". :clapping:

Helaas nog geen leuke slaapplek gevonden.

Tot de 28-ste!!

aangepast door Lady & Co
Link naar reactie

Ga nu betalen :) inclusief diner.

Als de Rabobank eens meewerkt :rant:

Ben nu al 2 uur bezig om de overboeking ingevuld te krijgen; pakt gewoon de invoer niet.

Nee, ligt niet aan mijn pc; want dit kan ik wèl schrijven :muur:

Link naar reactie

Openingstopic is na bewerken en opslaan lekker corrupt geraakt :muur:

Weet niet waarom maar kijk daar later nog wel na om te herstellen ternzij een admin/mod hier een oplossing voor heeft.

Kost mij nu teveel tijd :rant:

Link naar reactie
  • Administrator

Nee, dit is helaas niet met een simpele druk op de knop te herstellen en moet je echt even handmatig doen. Valt wel mee trouwens hoor ... Succes!

Link naar reactie

Ik vindt het wel knap, zo te zien is je tekst opgeslagen als HTML tekst.

Ook roodkapje schrijft in post 2 al, dat je goed bezig bent :lol:

Link naar reactie

Was zeker knap, maar weer hersteld!

Blijkt nu (gebeurt de laatste ritten vaker) er op het laatst toch wordt afgezegd in welke vorm dan ook!

Hierdoor kun je moeilijk dingen vooraf afspreken met lokaties!

Van enkele deelnemers heb ik niets van gehoord en hebben nog niet betaald!

Hoop dat deze nog wel meegaan en ook dineren zoals toegezegd anders komt de rit zelfs nog in gevaar!

Ik ga namelijk niet voor de kosten opdraaien! :rant:

Link naar reactie
  • Administrator

Vakanties Ferry, denk aan je bloeddruk, 't is al warm zat!

Probeer met de horeca het aantal definitief betaalde deelnemers vast te leggen en een optie voor de nog te betalen deelnemers te nemen, met bijv de donderdag voor de rit als ultimatum. Ze gaan echt niet nu al de inkopen doen, althans... ik hoop van niet! En anders gewoon op zoek naar een andere locatie, zij willen toch omzet?

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

^ welkom in de wondere wereld die ritten organiseren heet Ferry! Dat gebeurt zeker niet alleen bij ritten van de laatste tijd, maar valt je nu waarschijnlijk meer op omdat je er zelf ook een organiseert (waarvoor hulde!) Alle gekheid op een stokje: er moeten zoals Rob al aangeeft toch afspraken te maken zijn die uitgaan van enige flexibiliteit in de categorie: minimaal zoveel mensen en maximaal zoveel mensen, uiterlijk een week tevoren door te geven? Of is het probleem juist het minimale aantal deelnemers dat de lokaties verlangen?

Link naar reactie
  • Administrator

Trouwens: vooruit dan maar en wat the f#ck; ik heb mijn vakantie toch in moeten korten. Doe mij dus ook maar 1 x [Y][N]!

Link naar reactie

. . . . . moeten zoals Rob al aangeeft toch afspraken te maken zijn die uitgaan van enige flexibiliteit in de categorie: minimaal zoveel mensen en maximaal zoveel mensen, uiterlijk een week tevoren door te geven?

Elk restaurant is blij/moet dankbaar zijn!!, als er minimaal 20 mensen komen.

Ferry, jij moet aan hun dicteren hoe je dat gaat regelen!

Bij de nieuwjaarsreceptie + diner in 2010(?) Met kans op 25% opkomst wegens mist, sneeuw en ijzel, heeft niemand vooruit hoeven te betalen, ik had gratis dessert bedongen en de eigenaar zit nu nog op de Bahama's na te genieten van de winst!

Link naar reactie

Trouwens: vooruit dan maar en wat the f#ck; ik heb mijn vakantie toch in moeten korten. Doe mij dus ook maar 1 x [Y][N]!

Mooi zo zitten we weer op 20 auto's, nu nog betalen :lol:

Link naar reactie

Ben toch bang dat, ondanks eerdere toezegging (zaterdag j.l.) :muur: wij toch moeten afhaken.

Stuur me even je tel. nr. dan zal ik op zeer korte termijn even bellen als het je schikt. ;) Of kan ik het nummer uit het road book van de Tour D' Europe 2011 gebruiken?

Link naar reactie
  • Administrator

..., nu nog betalen ...

Ik vind je tamelijk veeleisend voor iemand in grote nood ... ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.