Ga naar inhoud

Toertocht : 't Gooi en de rest op 28 juli 2013


Ferry76

Aanbevolen berichten

Bestandjes omgebouwd naar Navigon Frechroute met RouteConverter, alles klaar voor vertrek. Gaan vanmiddag al richting Hilversum maar komen onderweg

een hoop shit tegen volgens buienradar :cold::cold: De vooruitzichten voor morgen zien er beter uit :cool2::cool2:

Link naar reactie

De bestandjes even omgezet met RouteConverter, alles lijkt feiloos te werken, daarnaast is de voorspelling voor het weer morgen behoorlijk afhankelijk van welke site je bekijkt, ik vertrouw dan maar op weer online en verwacht de hele dag open te rijden.

Tot morgen!

Link naar reactie

Als het met een navigatie systeem niet gaat kunnen we natuurlijk ook nog gezellig met de papieren versie gaan rijden.

Wat Ferry al vermelde de regen die vandaag valt komt morgen niet meer, we gaan het morgen meemaken en in geval van nood kan het dak nog altijd dicht. :)

Link naar reactie

kan iemand mij nog helpen met de bestanden in tomtom one te krijgen?

Eerste keer dat ik zoiets ga doen...dus wat hulp zou welkom zijn (hebhet meen ik ene keer ergens gevonden op forum maar weet zo 1-2-3 niet meer waar)

Zijn nu onderweg vanuit Belgie naar huis dwars door het noodweer en helaas lekkage bij de linker ruitverbinding met het softtopje :-(

Link naar reactie

uhhhhm nog niet heel bekend met lekkages, welke haakjes en propjes hebben we het over?

Ik had juist het idee dat de spijl te veel naar buiten staat waardoor een en ander niet goed aansluit op het rubber..

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

misschien wel voor het dakje maar neem aan dat ik de itn bestanden al vooraf met een computer er in dien te zetten?

Kreeg ook al als tip om vaseline te smeren.....

De NAVI insmeren met vaseline....... :lachen: :lachen: :lachen:

Geintje, wat betreft de bestanden ik heb geen ervaring met de tomtom.

aangepast door HOFFR02
Link naar reactie
  • Administrator

... tomtom one ...

Tomtom one wordt afhankelijk van je versie een moeilijk verhaal ben ik bang. Hangt een beetje van de software af en van de versie van de One, maar als ie bij is kun je er niet zomaar routes infietsen helaas ...

Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk. Onze eigen Ad heeft daar een hele complete instructie voor geschreven die je ongetwijfeld verder helpt.

Link naar reactie

nqk.gif

Best goed te doen hoor, morgen! :sFun_whistle: Code oranje is ingetrokken! :P Dus we gaan voor code blauw...droog weer! :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Nou mooi! Ik heb inmiddels Sygic en de geconverteerde routes op mijn beweerdelijk slimme telefoon staan, dus ik ben er helemaal klaar voor ...

Link naar reactie

ITN bestanden zijn geladen alleen vraagt StomStom extra info, maar dat komt morgen vast wel goed

Lekkend raam heb ik ook bekeken en ik denk de oplossing te weten, maar dat vraag ik morgen voor de zekerheid wel na aan de mensen die er echt oog voor hebben ;-)

Bis morgen!

Link naar reactie

Sta inderdaad als eerste opgesteld, wie het eerst komt wie het eerst maalt:):)

Dat zullen we morgen dan wel eens zien ;)

aangepast door Ferry76
Link naar reactie

Nou mooi! Ik heb inmiddels Sygic en de geconverteerde routes op mijn beweerdelijk slimme telefoon staan, dus ik ben er helemaal klaar voor ...

Heeft jouw slimme telefoon android of is het apple?

Ik heb sygic op mijn telefoon gezet en die bestanden gedownload maar ik krijg ze niet geladen?

Is trouwens android, op iphone kan ik niks downloaden.

Link naar reactie

Iedereen krijgt morgen sowieso een papieren versie dus geen paniek!!!!

En met 20 auto's moeten we elkaar aardig kunnen blijven volgen!

Het is een toerrit en geen race dus dat komt vast goed.

Link naar reactie
  • Administrator

M3tje. Heb je ze in de Aura-Res-Itinerary map gezet? Let op dat je ze wel omzet naar het juiste bestandsformaat voor sygic. Itn zal niet werken, moet itf zijn.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik wens jullie allen alvast heel veel plezier. Gezien de hoeveelheid waterzooi wat hier nog geruimd moet worden, kan ik helaas niet mee (Ferry weet er al van) :(

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.