Ga naar inhoud

Toertocht : 't Gooi en de rest op 28 juli 2013


Ferry76

Aanbevolen berichten

Morgen meer info hierover, ik ga de lokaties dan even bellen !

Er is inmiddels weer een plaatsje beschikbaar gekomen, dus werderom wie vult deze plek op ?

Link naar reactie

Vier maanden geleden plaatst iemand (Ferry76) het idee op dit forum om een toerrit te organiseren. Dit kost een hoop tijd, geld en regelwerk en een aantal forum leden geven zich op om hieraan mee te doen.

Als we dichter bij de geplande datum komen haakt een aantal af. Dit is niet leuk voor de organisator van deze rit, de rit is ruim op tijd bekend gesteld dus een ieder heeft ruim de tijd gehad om te zien wat mogelijkheden waren die hij of zij hadden op genoemde datum.

Misschien stoot ik iemand tegen het hoofd met deze opmerking maar nogmaals denk na voordat je jezelf opgeeft voor een toerrit.

Link naar reactie

^ herman helemaal met je eens, maar soms komt er echt wat tussendoor, ik zou aan de limbo rit deelnemen, had alles geregeld ook hotel en zo en toen kwam er een haastklus tussendoor waardoor het mis ging. Dat was wel ruim 6 weken van te voren, maar toch je kan het niet altijd uitsluiten.....

Link naar reactie

@ Herman

En soms zijn er andere zaken die prioriteit hebben!!! of gewoon je pad kruizen :muur:

Dus niet (ver) oordelen als je niet weet wat er aan de hand is. :nono:

Ik heb zelf inmiddels 6 ritten Forum georganiseerd, waarvan ik de 6-de zelf heb moeten cancelen.

Hulde aan Rob die de rit alsnog doorgang heeft kunnen laten vinden.

Weet dus echt wel dat een rit organiseren veel tijd, geld en energie kost. Ja ik voel me aangesproken.

Alle hulde aan Ferry en Marianne; maak er wat van en geniet er ook van!! :clapping:

Link naar reactie

Inmiddels zijn er weer 2 plaatsen ter beschikking gekomen?

Wie wil er nog mee?

Volgens mij krijg ik een primeur, nog geen Z3/Z4 en toch al opgeven voor toertocht.

2 personen met Luch, zonder Diner.

Betaling is net gedaan.

Marco & Christina

Link naar reactie

Volgens mij krijg ik een primeur, nog geen Z3/Z4 en toch al opgeven voor toertocht.

2 personen met Luch, zonder Diner.

Betaling is net gedaan.

Marco & Christina

In ieder geval de snelst betalende :lachen:

Welkom en je staat erbij genoteerd, ben benieuwd welke Z het gaat worden :lol:

Schopje; nog 2 plaatsen in de aanbieding <_<

Nu nog 1 plaats dus :clapping:

Link naar reactie

Echt niet , maRRco betaalt eerst en geeft zich dan op :lol: dus dat ga je allang niet meer redden !!

Bovendien heeft ie nog niet eens een Z, dus heeft hij een dubbel record gebroken :clapping:

Link naar reactie

Schopje;

Tussenstand:

2.5si - Maurits moet nog betalen ( wil dat waarschijnlijk als laatste pas doen)

Frank-BMWZ4 - Frank, geen enkele reactie nog van gekregen ( schijnt normaal te zijn al denk ik daar anders over)

1 plaats nog beschikbaar , wie?

Link naar reactie

Mailbox een beetje opgeruimd dus kan weer email ontvangen.

JJV , Jelmer gaat dus na aanmelding, afmelding nu wel weer mee ;)

Geef nog wel even aan of het 2 personen betreft met diner of alleen de lunch???

Link naar reactie

Nog niet gecontrolleerd dus nog even geduld zal ergens volgende week gereed zijn.

Frank-BMWZ4 trouwens van de lijst af gehaald, hij reageert nergens op zowel privé email als hier via het forum niet.

Blijkt dat dit vaker gebeurt en heb geen zin meer er steeds maar achteraan te blijven gaan.

Zijn plek is inmiddels alweer opgevuld door PNA :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.