Ga naar inhoud

Toertocht : 't Gooi en de rest op 28 juli 2013


Ferry76

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Wie zegt toch dat Eddo Goudkuipje van de hand doet? Nee, die gaat naar Christel, zodat ze toch met onze ritjes mee kunnen/mogen rijden :P

Link naar reactie

dat was zeker n optie.........ware het niet dat er n 4 zitter moet zijn i.v.m haar kids :)

en ja ik ben vrij maar er zijn plannen om er n paar dagen tussenuit te gaan,

maar ga er alles aan doen om er bij te zijn met mijn road ster :clapping:

aangepast door Eddo61
Link naar reactie

ik denk dat op die datum er heel veel met vakantie zijn

Ja zo is er altijd wel wat natuurlijk, Paasvakantie, Meivakantie, Zomervakantie, Najaarsvakantie.....

Link naar reactie

Lijkt mij mooie baan...van de ene vakantie naar de andere vakantie.

Elke dag om 15.30 klaar.

Mijn zus is ook docente, en 2x per jaar is het klagen en alleen maar ellende: dan moeten er rapporten en oudergesprekken gevoerd worden tot wel 20.00 's-avonds.

Link naar reactie
  • Administrator

Keuzes zijn een kwestie van prioriteit stellen

Goh, wat een interessante Cruyffiaanse semi-semantische discussie Ferry ... <_< Ligt voor mijn gevoel erg dicht aan tegen: "Vaak moet er iets gebeuren voordat er iets gebeurt." Die echte Cruyff wijsheid is dan ook nog eens van toepassing op de aanmeldingen hier ...

Link naar reactie

Schopje: meer mensen die mee willen rijden? Meld je dan even aan, 20 totaal moet toch wel lukken?

Het is in ieder geval dan beter weer dan nu (hoop ik ) !

Link naar reactie
  • Administrator

Komt wel goed Ferry, is nog ver weg en de meesten weten het nog niet ivm vakantieperiode

Link naar reactie

Komt wel goed Ferry, is nog ver weg en de meesten weten het nog niet ivm vakantieperiode

Snap ik maar ik moet wel het aantal mensen doorgeven aan de lunch en diner lokatie!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.