Ga naar inhoud

Aanmeldtopic: Limborit V (9 juni)


pimgmx

Aanbevolen berichten

Best al veel belangstelling. Heb net mijn vroegere rij-instructrice ge-appt of ze ook wil komen. Zij heeft ook al 10 jaar een zzz...toen ik haar laatst vertelde van de ritten was ze meteen enthousiast!

Link naar reactie

yessss 2x alles er op en aan......tenmiste als we eventueel ook met n slk mogen komen.....whahaha

Tis een mooie auto, niks mis mee.

De meeste slk rijders hebben hun shirt open tot de navel. gebruinde borst en gouden ketting

Heb jij voldoende borstharen? (nooit opgelet eigenlijk).

  • Like 1
Link naar reactie

Ik wil ook graag komen met z'n 2en...(95% zeker dat ik dan vrij ben)

Alleen weet niet wat voor koekblik ik dan heb... de R-line zal ondertussen dan wel weer weg zijn gok ik zo ;)

Dus wel grote kans op BMW.

Een vraagje, hoeveel km is de rit ong?.

aangepast door Euro
Link naar reactie
Een vraagje, hoeveel km is de rit ong?.
De route is nog aan verandering onderhevig: wegomleggingen, dorpsfeesten, wielerkoersen en andere ellende hebben we niet in de hand, reken op +/- 200 kilometer maximaal.

:hypocritesmiley:

Link naar reactie

Hois, we gaan er echt een leuke dag van maken dus komen we zaterdag op ons gemakkie, buiken we (schnitzels) uit op zondag nacht en gaan we op ons gemakkie maandag weer terug naar de drukke randstad. Nog tips voor leuke hotels in de buurt, ik heb wel wat gevonden, maar misschien dat de echte limbo meer weten..... Genieten is belangrijk, geld wat minder en ja parkeer ruimte....

Ik hoor het graag.

Link naar reactie
  • Administrator

Er zitten genoeg mooie kasteeltjes in de omgeving waar je kunt slapen. Google gewon maar eens op zoiets als "romantische overnachting" & "limburg" of "kasteel overnachting limburg"...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.