Ga naar inhoud

Aanmeldtopic: Limborit V (9 juni)


pimgmx

Aanbevolen berichten

Goed bezig Ruud, dat plekje op de reservelijst is omdat ik nog niet zeker weet of wij wel of niet kunnen

en ik ga niet een plek bezet houden waar een ander graag had willen staan als ik geen zekerheid heb.

TZT zien we wel en heb ik pech, dan is dat maar zo, gelukkig hebben we dan de foto's nog. :book:

aangepast door coot
  • Like 1
Link naar reactie

Zo hoteltje geboekt, beetje tussen vertrek en aankomst in (dit laatste hoop ik dan maar) dus er kan weinig meer mis gaan. We hebben er zin in (ahhhh ook asperges !!!!)

Link naar reactie

Ehhhhhh,

Het hotel heeft tot medio juni een asperge menu, dus zaterdagavond gewoon asperges,, omdat het KAN..........

Link naar reactie

Roger, vd valk urmond is wat dichterbij :)

Alleen is er in Urmond niets te doen :petje: Roermond heeft daarentegen een erg leuk centrum een outlet en misschien nog een leuke voorstelling in de Orangerie.

Doe outlet hebben jullie nu wel gelezen <_<

aangepast door Lady & Co
Link naar reactie

Goed om te zien dat er een nieuw setje Limbo's aan de slag is gegaan met de Limborit! :thumbup:

Roermond is inderdaad een stuk leuker dan Urmond voor een nachtje. Parkeergarage achter de Oranjerie zou ik niemand aanraden voor een overnachting voor je Z. Dan kun je 'm beter in het Roercenter parkeren of onder de Foroxity bioscoop.

Diegenen die naar de Outlet gaan, kunnen alvast hun Duits oefenen! :)

Link naar reactie

Nee, Ruud, das war einmal.

Onze coupe gaat een week voor de Limborit samen met een andere coupe wat rubber achterlaten in de Eifel!

  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.