Ga naar inhoud

Aanmeldtopic: Limborit V (9 juni)


pimgmx

Aanbevolen berichten

Goedkoop tanken voor de Limbo's: Lukoil, Rijksweg 603, Maasmechelen.

Benzine staat er momenteel tegen de 1,50.

Tanke er wekelijks een volle tank LPG voor 2 tientjes... :lol:

Welk merk zoek is volgens jou niet vertegenwoordigd Nicole?

Link naar reactie
  • Administrator

alleen jammer dat dat ene merk er niet is vertegenwoordigd! :( (in Maasmechelen dan)

En in de Stokstraat in Maastricht dan

Link naar reactie

Welk merk zoek is volgens jou niet vertegenwoordigd Nicole?

Ralph Lauren zowel heren als kids

@ Ruud: (stokstraat) Maastricht heeft vast en zeker gewenste merk(en) maar een minder gewenst prijskaartje. :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Ok...of je zou moeten doorrijden naar Metz (Fr) daar is een fabrieksoutlet :lol:

Maasmechelen is naar mijn mening over de gehele linie wel interessanter geprijsd én je kunt er gratis parkeren.

Daarbij heb je er wel een McGregor, Hackett en Tommy Hilfiger.

aangepast door 2.5si
Geen ruzie maken kinders! ;)
Link naar reactie

Klopt, dus een hele goede reden om deel te nemen aan de limborit. Iedereen blij in huize Sjonnie! (een dagje shoppen als plezier voor mij zelf, kilometers vreten in goed gezelschap voor Sjonnie en junior 2 dagen portable dvd kijken incl. hoofdtelefoon anders worden wij tureluurs van het genre (buurman en buurman is ff leuk!! :clapping:

o ja en ik vergeet nog: vakantie voor de beestenboel!

Iedereen thanks voor de suggesties, nu maar weer on topic en mochten er nog meer "shop"suggesties zijn......pm me!

aangepast door ColCabrio
Link naar reactie
  • Administrator

Het Arresthuis in Roermond.

Ben ik laatst ook een keer geweest zeker de moeite waard! De outlet in Roermond vond ik minder: ik kwam een pak tegen dat ik 11 (!) jaar geleden voor de hoofdprijs kocht en dat nu nog steeds 50% daarvan moest kosten. Ouwe reut dus. En belachelijk druk, druk, druk!

Link naar reactie

Ben ik laatst ook een keer geweest zeker de moeite waard! De outlet in Roermond vond ik minder: ik kwam een pak tegen dat ik 11 (!) jaar geleden voor de hoofdprijs kocht en dat nu nog steeds 50% daarvan moest kosten. Ouwe reut dus. En belachelijk druk, druk, druk!

Dat is met al die outletcentra. Grotendeels troep, maar er zit ook wel eens iets leuks tussen. Erg druk vond ik het niet, maar dat zal erg van de dag afhangen. :)
Link naar reactie

Uhhhhhh, uhhhhhhh,

We gaan een hoteltje regelen voor za en zo en wij zijn als randstad provincialen bij. Theo en Margriet.....

Heel errug leuk...

Oja lunch en diner

aangepast door pampus
Link naar reactie

Beter lezen ik heb het over dit topic ( is inmiddels hersteld) !

Daar heb je een punt, Ferry.

En natuurlijk wist ik het wel heb al een reservering staan maar kan helaas niet op 9 juni.

Juist ja. Dus je mist een datum in dit topic, terwijl je de datum al kent, al een reservering hebt staan en al weet dat je niet kunt?

Laat maar, dat is een retorische vraag.

Link naar reactie
  • Administrator

Uiteraard Arno ;) alleen nu heel de zooi in zeik gebracht dus heb ik weer ff wat te doen :lachen:

Link naar reactie

Hee echte html, gohhhhh das leuk, Ruud even ergens iets weghalen hahaha in jestart topic....

Link naar reactie

Achhhh je kan geen html lezen, dat is pas een prutzer, hahaha

aangepast door pampus
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.