Ga naar inhoud

Aanmeldtopic: Limborit V (9 juni)


pimgmx

Aanbevolen berichten

- dingdong, huishoudelijke mededeling -

OK...

Daar gaan we weer...

Nu hopelijk voor de laatste keer... <_<

Voor iedereen die de route vooraf wil hebben: dat is dan heel, heel, heel (zei ik al heel?) erg jammer, maar dat gaat NIET gebeuren!

Om de 'waarom'-vragers te snel af te zijn:

  1. omdat we pas zo laat mogelijk de definitieve versie vastleggen en printen: wegomleggingen, wielerkoersen, jaarmarkten, openluchtoptredens van de Jostiband en andere toertochtverpestende activiteiten zijn niet allemaal van te voren in kaart te brengen
  2. de helft van de lol (ik spreek uit ervaring als 'meerijder') van deze tochten is het verrassingselement: waar gaan we heen? Maar waarom? Waar zijn de pitstops? Kan je daar ook plassen? Wie raakt/raken dit jaar de weg vol-le-dig kwijt? Op welke kruispunten ga je Z's uit alle windrichtingen zien rondcrossen?
  3. bij twijfel: herlees 1) en 2)...

- einde mededeling, dank voor uw aandacht -

  • Like 2
Link naar reactie

Helemaal mee eens, uiteindelijk zal ik ook wel weer thuis komen, we verheugen ons er nu al op

Link naar reactie
  • Administrator

Pim, als je nou eens bij de laatste keer voorrijden "My tracks" laat meelopen, en mij dan het bestandje... ach laat ook maar :P ;)

Link naar reactie
  • Administrator

ik ga wijselijk mijn mond houden ......het is omdat ik als admin een voorbeeldfunctie heb :lachen:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.