Ga naar inhoud

Z4 te water


Vinn

Aanbevolen berichten

Was het ijs maar sterk genoeg geweest...

Hier in de buurt hebben we ook overal sloten, het is mijn grootste nachtmerrie om daar in te belanden.

Hoe je beschrijft dat het water langzaam steeds hoger komt...

Gelukkig kun je dit navertellen!

Erg zonde van je mooie Z4, ik hoop dat hij te redden valt!

Link naar reactie

foto's zeggen meer dan 1000 woorden.. schade was erger dan ik verwachte.. Of de motor het nog deed wisten ze niet want ze vermoede dat mn accu op was of dood is morgen of overmorgen komt schade expert.

Helaas zat er bij mn versterker ook een laagje water in de achterbak hoe dat er heeft kunnen komen geen idee..

12018887.jpg

12018930.jpg

Link naar reactie

Een nachtmerrie dus die uitkwam, maar de auto is vervangbaar en jezelf niet!

Al had ie er beter helemaal in kunnen liggen uiteraad zonder dat je er dan in zit dan had je in ieder geval zekerheid gehad over de status!

Link naar reactie

Man da's echt waardeloos als zoiets gebeurt. Gelukkig dat je er goed van af bent gekomen maar het is toch je droom die daar in het water ligt. Ik denk dat voor iedereen hier toch wel geld dat het niet zomaar een vervoermiddel is. Sterkte met het vervolg.

Link naar reactie

Hoi Vinn, ben weer even bijgelezen en wat volgens mij voor iedereen een belangrijke les is (ook al heb je goede winterbanden) is het hebben van een simpele LIFEHAMMER!

Hoe is het trouwens nu met jou, lees veel over je ZZZZ en dat is ook verschrikkelijk maar blijft een stuk (emotioneel geladen) ijzer... Ben je al over de schrik heen en snel weer op temperatuur gekomen of hou je daar nog lang last van???

Heb onlangs op ik geloof RTLauto een item gelezen over een gele lifehammer met een magneet aan de onderzijde, een zaklampfunctie maar bovenal de hammer en mogelijk zelfs met een mesje om je eventuele gordel door te snijden.

Ik heb er zelf nog geen maar ga er zeker nu niet een maar twee aanschaffen, nl ook voor mijn vriendin waar ik nog veel zuiniger op ben dan op mijn ZZZZ.

Sterkte met de afwikkeling van de schade!

Link naar reactie
  • Administrator

^ Ik vraag me op basis van die eerste foto wel af hoe goed je Z geborgen is. Wat je verder ook vindt van dat filmpje: je ziet er wel duidelijk op dat je linker achterlicht nog helemaal heel is. Scherm lijkt ook nog heel. Ik zou eens vragen of en wat er mis is gegaan....

Link naar reactie
  • Administrator

Je hebt idd geluk gehad dat het water bevroren was, dat heeft wellicht ook je auto afgeremd waardoor die niet kopje onder is gegaan en dat je zelf niets hebt, dat is het belangrijkste. Maar pas daarna, als je zelf niets mankeert, dan begint het balen over de auto...

Zoals Maurits al aangaf, dat licht is idd nog heel en het scherm onbeschadigd. Heb je al een kopie van die film opgeslagen voor het geval de maker hem weer offline trekt? Je hebt hier wel een mooi bewijs, denk dat je bumper ook losgetrokken is langs de rand van water/gras (hij staat naar voren en is niet ingedrukt).

Overigens denk ik dat als de auto nog te redden valt, je wederom rechtsachter het nodige kunt vervangen. Spanband aan het achterwiel lijkt me niet echt jofel voor de ophanging...

Succes met de afwikkeling, hopelijk ben je goed verzekerd in elk geval!

Link naar reactie

Je ziet inderdaad op de foto wat schade die er op het filmpje niet lijkt te zijn. Vreemd, hoewel domweg recht achteruit trekken mij nou ook niet de meest ideale bergingsmethode lijkt. Kan ook moeilijk anders met dit materiaal denk ik, maar of dit nou zo'n succes was... Filmpje veilig stellen en eventueel op een later tijdstip in de slag met verzekeraars lijkt me een goede suggestie. Sterkte met dit verhaal verder

Link naar reactie

Bedankt voor de reacties!

Helaas weet ik nog niks over de staat van de auto. Schade expert van verzerkering is geweest en heeft foto's ed. gemaakt en gaat nu wachten op biedingen en de dagwaarde berekenen en uit die gegevens moet blijken of die total loss is of niet. kan een week duren

Heb die jongen van het filmpje een bericht gestuurd maar helaas zoals verwacht geen reactie... gelukkig woon ik 1 km van de plaats van mijn ongeval dus kom hem nog wel tegen en zal hem dan even aanspreken.

Over de berging, ik weet ook zeker dat die schade's er niet waren maar gelukkig is het verzekeringswerk dus heeft het denk ik voor mij geen nut om er achteraan te gaan

Link naar reactie

Toch wel vreemd die achterschade want op het filmpje was linker achter licht toch echt niet kapot en misschien kan je dat bij de berger claimen. Het gaat je toch wel je eigen risico kosten, maar die achterkant is ook weer een forse schade waar je echt niets aan kon doen....

Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt en wens je veel sterkte !!!!

Link naar reactie
  • Administrator

maar die achterkant is ook weer een forse schade waar je echt niets aan kon doen....

Idd, maar het kan net het verschil maken tussen wel of niet total loss.....dan ben je mooi bedankt

Link naar reactie

Vanmiddag laat een telefoontje gehad met het nieuws dat de Z4 economische total loss is...

Best raar dit zo opeens te beseffen.. heb de auto in april 2 jaar en heb er bijna 50.000 KM mee gereden.

Het was niet alleen een vervoersmiddel het was mijn alles mijn trots zelfs meer dan dat.

Zo een gek idee dat ik nu opzoek moet naar een 'nieuwe' auto en ik in mijn hoofd gewoon het idee heb dat die netjes voor de deur staat..

Link naar reactie
  • Administrator

Das balen,

het kost je altijd extra geld.

Volgende weer een Z4 of....... wat het ook worden mag succes met het zoeken naar en nieuwe

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.