Ga naar inhoud

Z4 te water


Vinn

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Jeetje, jou heeft het echt niet meegezeten met die Z4.

Gelukkig heb je er zelf geen ernstige letsel aan over gehouden.

Succes met het afhandelen van de schade

Link naar reactie

Getver, wat een pech!

Hoop dat het met jou nu goed gaat en je met name 'met de schrik en wat kou' er vanaf komt!

Los van de schade is zo'n ervaring toch een heel heftige gebeurtenis (ben eens met een golfje cabrio een paar keer over de kop gerold en een talud afgerold.....).

Weet je nog wat er gebeurde? Heb je winterbanden???

Sterkte!

Link naar reactie

Ja ik heb winterbanden met genoeg profiel.

Ik zag een kat op de weg die richting de sloot wou gaan ik reed 30 ongeveer en ik ging remmen toen trok mn auto richting de sloot en dan vol remmen maar dan glijdt die vol de sloot in..

Ik heb meteen mijn passagiers raam ingetikt (lifehamer) ik kon er alleen niet uitkomen want kreeg die deur niet open omdat de auto scheef staat..

Gelukkig hebben omstanders me na ongeveer 10 minuten er uit gehaald terwijl het water steeds hoger liep in mijn auto.

Link naar reactie

Allemachtig wat heb jij een pech in je leven zeg. Onwaarschijnlijk gewoon.

Gelukkig leef je nog, maar ik vrees het ergste voor je auto met alle electronica van tegenwoordig.

iig sterkte met deze nare omstandigheden.

Link naar reactie

Sterkte! Klote om op deze manier afscheid te moeten nemen van de auto.

Reken maar dat hij totall loss gaat, mocht de elektronica het nu nog doen, dan zal deze corroderen en kun je het over een paar maanden alsnog afschrijven. Een auto met waterschade moet je niet willen...

Link naar reactie

Zo, da's heftig! Gelukkig kun je 't zelf navertellen en dat is 't belangrijkste. Klinkt afgezaagd, maar die Z is te vervangen en is "maar" blik. Sterkte met opknappen en hopelijk gaat het goed met de schade afhandeling.

Link naar reactie

Nu je leeft nog, dat is het belangrijkste, al het andere is uiteindelijk vervang baar, heel veel sterkte.....

Link naar reactie

Dus tien minuten in ijskoud water gezeten? Daar raak je wel onderkoeld van ja. Sterkte met alles!

Ja klopt ik kon er zelf met geen mogelijkheid uit komen ik had mn raam ingeslagen maar kon door het koude water niet de kracht vinden om me door het smalle raam te wurmen..

Hoorde achteraf ook dat sommige mensen dachten dat er niemand meer in de auto zat

Link naar reactie

Ja ik ga hem even een mailje sturen vind dit ook niet kunnen ben al de enige met een Z4 hier in de buurt...

zie het filmpje nu pas schrik er enorm van.

zie wel dat mn lampen het nog doen betekend dit dat er hoop is dat die niet total loss is?

Link naar reactie
  • Administrator

Dat hangt ervan af Vinn, links waar hij in het water staat zit geen elektronica, maar wel de luchtfilter.

Hopelijk heeft hij geen water naar binnen gezogen, dat kan je redding zijn van Total loss.

Link naar reactie

Ik kan me wel herinneren dat er een motorlampje ging branden welke dat was weet ik niet meer maar het had iets met mijn motor te maken.

Ik krijg het morgen te horen of die total loss is ik houd jullie op de hoogte!

bedankt voor de steun

Link naar reactie

Ja klopt ik kon er zelf met geen mogelijkheid uit komen ik had mn raam ingeslagen maar kon door het koude water niet de kracht vinden om me door het smalle raam te wurmen..

Hoorde achteraf ook dat sommige mensen dachten dat er niemand meer in de auto zat

Dan mag je nog blij zijn. Onderkoeling in ijskoud water begint al na een paar minuten.

Sterkte.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.