Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Wat heeft Ivo gekocht...

Een originele boordwerktuig-set: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=110979612152

Een originele antenne: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=181047022368

Clips voor de deurpanelen: http://www.ebay.de/itm/200867874816?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648#ht_500wt_986

Ow ja en nog een Becker 7920 voor 4 tientjes als reserve/donor voor mijn Becker 7969.

Daarbij ben ik voornemens het reservewiel van de Z3 van de hand te doen (staat nu in opslag) en deze te vervangen voor Mobility kit.

Op het lijstje van korte termijn staan momenteel:

-Nieuwe beisan Vanos-seals;

-Gereviseerde startmotor (preventief);

-Gereviseerde alternatie (preventief).

En natuurlijk alle leuke dingen die voorbij komen op eBay :lol:

Link naar reactie

Artikel 71111179629 (€ 4,63).

Ik heb zojuist een M54B30 inlaatbrug aangeschaft voor een spotprijs...dus raad maar eens wat daar mee gaat gebeuren in de toekomst... :lol::punk:

Nu nog op zoek naar een bijbehorende DISA klep...

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

Riep jij niet ooit dat je 'm volledig origineel wilde houden? :)

Is ook origineel BMW :hypocritesmiley: Je ziet er niks van na inbouw. Zo weet ik tenminste zeker dat die Golfjes in de spiegel blijven...

Lag ergens op een schroothoop en kon het goedkoop scoren dus kon de verleiding na het lezen van enkele topics niet weerstaan!

Nu nog een disa klep scoren. ;)

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

dus raad maar eens wat daar mee gaat gebeuren in de toekomst... :lol::punk:

ik geef het op

dus zeg het maar :blink:

enne,

mogen we nog steeds niks tegen je vriendin zeggen?? :sFun_whistle: (zie post #20)

volgens mij gaat het wel opvallen als ze iedere keer gevoelsmatig in een andere wagen stapt

aangepast door coot
Link naar reactie

Remleiding en remslang rechts voren. En natuurlijk vervangen.

Reden tijdens de apk kwam aan het licht dat de remslang getordeerd was en dat is afkeur.

De slang was niet los van de remleiding te krijgen, helemaal vast geroest. En dus alles vervangen.

Link naar reactie

ik geef het op

dus zeg het maar :blink:

enne,

mogen we nog steeds niks tegen je vriendin zeggen?? :sFun_whistle:

Haha mijn vriendin is blij dat ik een hobby heb! Daarbij vind ze alles best want ik heb haar gisteren ten huwelijk gevraagd met een mooie ring ;)

In een andere auto stappen... Nee want ik rijd dagelijks in een Citroen en daar doe ik alleen het hoognodige aan.

De z staat in de stalling. Tijd voor het inbouwen heb ik niet want ik ben aan het afstuderen en in de tussentijd wordt er thuis nog stevig verbouwd. Het enige warover ze zal klagen is dat ons voorraadhok meer de naam z3 onderdelen opslag begint te krijgen... :)

Link naar reactie
  • Administrator

hou er dan wel ff rekening mee dat je straks nog maar een halve ZZZ hebt :lachen:

Geen Z zal je bedoelen

Het zit zo Ivo:

je leert elkaar kennen zij zegt; ik hou van jou

je gaat samen wonen zij zegt; ik hou nog meer van jou

je gaat trouwewn zij zegt; ik hou alles van jou

:punk:

Link naar reactie

Gefeliciteerd en is het hele Z3 forum uitgenodigd?

Wellicht dat we het combineren met een Limborit in 2014. Het is echter zo dat de feestelijke datum nog bepaald moet worden en afhankelijk van enkele variabelen. Daarbij hebben we nog niet de gelegenheid gehad om te brainstormen over hoe en wat. Wordt ongetwijfeld vervolgd!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.