Ga naar inhoud

Limborit V - New Style - 9 juni 2013


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Vandaag de route gereden tja wat kan, mag en wil ik er over zeggen.

Eigenlijk niet veel de route is voor 90% klaar en de start is heel ergens anders als we eerst dachten of beter gezegd

de oude startplaats is het eindpunt geworden (tot nu toe) het is niet alleen maar rijden rijden en rijden

en f@ck weer de TT files vergeten

Link naar reactie
  • Administrator

Oh dat wil ik ook nog wel verhullen, de oude startplaats heeft helemaal NIKS met de vorige Limboritten te maken.....komen niet eens in de buurt

Link naar reactie
  • Administrator

Dat is nog geen antwoord op mijn vraag ;)

Maarre, zolang je iets uitzoekt wat lijkt op wat je dagelijk op je Vreetboek zet, dan is het ook goed :thumbup:

Link naar reactie

12:00 Dus wat word het nu het beginpunt en het eindpunt van de limborit van vorig jaar of wat

12:02 Laat maar begrijp het al

12:13

en f@ck weer de TT files vergeten

ik vraag het nog een keer Ruud wil je aub die tt files maken anders moet ik de heletijd op dat blaadje kijken aangepast door 2.5si
Bewerk de volgende keer je eerste post even in plaats van drie opvolgende posts te plaatsen, ajb.
Link naar reactie
  • Administrator

Ik denk dat je beter de auto voor je in de gaten kunt houden, ongeacht of je nou een tt-file krijgt of niet. Die tt-file stuurt je waarschijnlijk nu helemaal de verkeerde kant op :lachen:

Link naar reactie
  • Administrator

ik vraag het nog een keer Ruud wil je aub die tt files maken anders moet ik de heletijd op dat blaadje kijken

Nou vooruit dan omdat je aub zegt

klik HIER voor de route nog wel ff zelf de tt-file maken................veel plezier :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Ruud, doe eens iets goeds voor de gemeenschap en geef die jongen die files. Kan ook kort voor de route zodat je de route niet nu hoeft te openbaren.

Die jongen gaat later wel even jouw pensioen en sociale voorzieningen betalen. :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Don,

Drie tips die je - ook buiten dit ritje - nog vaak van pas kunnen komen:

- "do not bite the hand that feeds you" --> als Ruud en consorten een ritje organiseren waar jij en je vader aan mee hopen te kunnen doen kun je dit soort vragen beter wat vriendelijker formuleren;

- verplaats je in degene aan wie je wat vraagt --> De route is nog maar net klaar,er moet voor zo'n rit los van de route van alles geregeld worden, dus Ruud en consorten hebben op het moment genoeg andere dingen te doen. Jouw zorg is op dit moment niet hun zorg. Wacht gewoon even af en stel je vraag eventueel over een maandje of twee nog eens;

- Leg je neer bij andermans keuzes als je die toch niet kunt beinvloeden --> Ruud c.s. organiseren alles, dus bepalen alles. Al krijg je de route in braille, dan nog kun je daar niks aan veranderen ...

Succes ermee! :thumbup:

Groeten,

Maurits

Link naar reactie
  • Administrator

Don, ff een tipje: meld je ook aan voor de paasrit. Krijg je mooie tomtom files. Ter info: ook ik heb ze pas de dag vóór de rit helemaal klaar. De files die ik nu heb, sturen letterlijk iedereen het verkeerde bos in, omdat ze nog niet van alle nodige routepunten zijn voorzien.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Don ik zeg het nog 1 keer (wederom in het Nederlands) er komen GEEN TT-files

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.