Ga naar inhoud

Limborit V - New Style - 9 juni 2013


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

zal je toch hier naar toe moeten

Inclusief de extragratis voedselvergiftiging? :sSic_sick:

Als je dan toch iets met sterren wil, deze jongens hebben het goed voor mekaar. Sympathiekere prijzen en minder pretenties dan Sergio of Jonnie (en je hoeft niet een jaar van te voren te boeken), én een partnership met BMW als toetje: rondgereden worden in een 750 lang (naar zusterrestaurant Lerbach, bijvoorbeeld :hypocritesmiley: ), of een hotelarrangement inclusief een Sechser cabrio.

Nu nog een sponsor vinden om hier een forumrit omheen te knutselen (krabt op achterhoofd)...

Link naar reactie

Omdat jullie alleen maar aan het (vr)eten en aan het zuipen zijn in plaats van een route uit te zetten.

Verbaast me niks als we dalijk de route van vorig jaar plots moeten rijden in omgekeerde volgorde.

:lol:

aangepast door gsusivo
Link naar reactie
Omdat jullie alleen maar aan het (vr)eten en aan het zuipen zijn

Een rit 'from scratch' organiseren is leuk, maar doe je niet zomaar op een vrije zondagmiddag. Er zit al een forse hoeveelheid mensuren in het voorbereidend werk (waarvoor de meeste eer naar de zuidelijk gebaseerden onder ons), waarvan maar een fractie aan 'horecatests' is op gegaan. Als het aan Ruud en mij lag had die balans anders gelegen, maar we moeten vóór begin juni wel íets hebben dat op een route lijkt :party:

Mijn route van vorig jaar in omgekeerde volgorde is prima. Let wel: die is lastig aan te bieden voor een bedrag concurrerend met dat van de 2013-Paasrit. Ik ben echter niet te beroerd om bij voldoende gegadigden wat op poten te zetten... :book:

Voorlopig programma:

  • vanuit Nederland in één ruk naar de BMW-dealer in Eupen (met één oog continu gericht op je temperatuurmeter);
  • daar je Z op professionele wijze stuk laten maken;
  • dan een kolonne van sleepwagens-met-Z's-als-bagage tot net onder het drielandenpunt;
  • alwaar ze op miraculeuze wijze 'genezen' (ik heb gecheckt, zowel Jomanda als Uri Geller zijn nog vrij);
  • tot afsluiting een korte, maar mooie rit naar het minst klantgerichte horeca-etablissement van Zuid-Limburg voor een afsluitende koffie (iets anders mag ook, hoor) met vlaai...

Link naar reactie
  • Administrator

Hou het forum in de gaten, als het een beetje meezit wordt vandaag het inschrijftopic geopend :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.