Ga naar inhoud

Limborit V - New Style - 9 juni 2013


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Er komen idd geen bestanden, lekker ouderwets papiertje en je voorganger in de gaten houden

Planken...denk niet dat daar tijd voor is ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Wat minder vreten en wat meer rijden bedoel je?

Geen wonder dat we de route niet voor elkaar krijgen, bedankt voor de tip rit ridder

op 250km een tank benzine een set banden opgerookt worden!

En een schnitzeltje....

3x fout

Link naar reactie
  • Administrator

ik heb geen zin in op dat blaadje de heledag te kijken ( saai )

je bent niet verplicht om aan de rit deel te nemen :Ghelyon:

Link naar reactie

En zelfs dat gaat nogal eens fout, vraag maar aan Jurgen... :rolleyes:

Ik ben nu eenmaal niet zo'n kuddedier, meer een leider die zich alleen in het ravijn stort....

Link naar reactie
  • Administrator

Nee, je moet het iets anders formuleren Sander. Je MAG blij zijn als je nog op tijd bent met inschrijven voor die rit, zodra de inschrijving geopend is :lachen:

Link naar reactie

Nee dat ga ik niet doen een rit uitzoeken veel te veel werk

Maar wel commentaar leveren op anderen... :blink:

Bij sommige ritten maakt de organisator wel navigatiebestanden, bij andere niet. Deal with it. Wees blij dat er überhaupt mensen zijn die tijd, energie en geld willen steken in het organiseren van toerritten. Het is allemaal hobbywerk, het is een forse klus en als organisator zit je echt niet te wachten op mensen die zelf nooit iets georganisserd hebben, maar wel heel goed (denken te) weten hoe een ander het zou moeten doen.

Daarbij, als de opzet je niet bevalt, dan ga je toch lekker niet mee?

  • Like 1
Link naar reactie

Ik zal het even toelichten. Don's vader is Martien. Martien werkt voor BMW en is een vriend van mij. Martien is inderdaad degene met de gele (en zilvere) Z3. Hij is ook meegeweest met de Limborit en de Ardennenrit afgelopen jaar.

Martien heeft niks met computers. Maar omdat er toch af en toe ingeschreven moet worden voor ritten heeft een collega van martien dit account aangemaakt onder de naam don1999 (naar zijn zoon). Nu is de zoon een slimmerik en die heeft dus die inloggegevens omdat zijn vader er niks mee doet. Dus die leest hier vrolijk mee en zegt soms wat :lol:

aangepast door gsusivo
Link naar reactie
  • Administrator

Ruud, je weet wel dat je grandioos de pineut bent als je jouw eigen route kwijtraakt zonder navi. Vraag maar aan Henk, die krijgt het zelf mét navi voor elkaar :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Ruud, je weet wel dat je grandioos de pineut bent als je jouw eigen route kwijtraakt zonder navi.

Waarom ben ik dan de pineut :blink:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.