Ga naar inhoud

Limborit V - New Style - 9 juni 2013


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
  • Administrator

Zo vandaag ronde 2 van de voorbereiding.....het echte werk: stukje route en proeven of het eten lekker is :)

Link naar reactie
  • Administrator

een X5 kopen .

en dan mag je weer niet meedoen

Admins en mods hoeven niet met een Z te komen ;).........komt dat ff goed uit

Link naar reactie
  • Administrator

Jazeker, mogen we iets hebben voor al die vrije tijd die we hier insteken :)

De baron heeft een Z4 hoor en onze sjonnie pfffff nog 7 maanden en tig auto's verder wie weet wat hij dan rijdt

Link naar reactie

De baron heeft een Z4 hoor en onze sjonnie pfffff nog 7 maanden en tig auto's verder wie weet wat hij dan rijdt

De baron heeft helemaal geen Z4....Ik was voornemens begin 2013 weer een cabriootje uit duitsland te halen. Zijn ze weer een jaartje ouder scheelt weer BPM. Gezien de datum van de limborit wacht ik maar tot eind mei. Heb ik ook geen kans tussentijds te verkopen...

Link naar reactie
:sFun_whistle: nou..dat is even afwachten in 2013, wellicht nog meer chaos.. :P
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

De genen die die itn bestanden maakt voor de tomtom kan die Miss ook een link aan maken voor de iphone

Dit is zoon voorbeeld link tomtomhome://geo:action=navigateto&lat=51.516129&long=5.959760&name=Lodewijkhof%2012,%20Venray&arrivaltime=0

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.