Ga naar inhoud

Limborit V - New Style - 9 juni 2013


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Hier alvast een tipje van de sluier voor nummer vijf in een goede traditie...

Wij vonden dat het tijd werd voor een andere route, met andere highlights.

Zowel nieuwkomers als forum-veteranen en voor een ex QP rijder willen we een nieuwe rit door een nieuw gebied aanbieden.

Wat betekent dat? De route, eetplekken ( er zitten er een paar bij de organisatie die wel ervaring hebben met eten) en andere haltes worden de komende paar maanden uitgewerkt, voor de details moeten jullie dus nog geduld hebben.

Wat we kunnen en willen wij wél al melden:

- we rekenen/hopen op een grote groep (we zoeken faciliteiten voor 40 wagens)

- minder 'Kurvenaktion' dan de vorige ritten (maar... Niets houd je tegen om zaterdag een rondje Eifel te doen, genoeg route-info op het forum!)

- catering in stijl van de vorige ritten (lees: Germaanse porties en kwaliteit), de lunch is deel van de rit en 't diner optioneel voor de vroege vertrekkers

- voor de liefhebbers: eten + overnachting op zaterdagavond

- een rit waarbij 'actie' niet alleen betekent 'nonstop achter het stuur zitten'

inschrijftopic volgt zodra het programma rond is

het is dus nog NIET mogelijk om je aan te melden / in te schrijven

pre-registratie is ook NIET mogelijk :hypocritesmiley:

Organized by : pimgmx-Scorpion-Ruud_19

Link naar reactie
  • Administrator

Als er dit jaar genoeg wordt gedoneerd, dan kunnen we misschien een verkeersvrije route maken :thumbup:

cimg0353s.jpg

Link naar reactie

Waarom is dit opgeschoond :sCo_unsure:

aangepast door Olivier van Epscheuten
Dat was ik, waarom, a. omdat ik dat kan, b. omdat ik dat kan. c. het een onzinnige opstapeling van gelul was. d, er zo genoeg staat, e. we nu weer verder kunnen, en f, omdat ik dat kan
Link naar reactie

Ruud, ook tijdens deze editie rijden in kleine groepen met een TF ?

dan ga ik alvast ff de co-piloot seat reserveren bij Jackie_P.....

Link naar reactie

Nee, TF is een Duitse verbastering van een EG, ervaren gids.

Iemand die vantevoren bekend is gemaakt met de route en daardoor de rest up-tempo op sleeptouw kan nemen (en als eerste in de politiefuik kan rijden haha.

Gsusivo; Dit was m.i. 1 van de onderscheidende elementen van de 4 Limbo Ritten.

Link naar reactie

Nee, TF is een Duitse verbastering van een EG, ervaren gids.

Iemand die vantevoren bekend is gemaakt met de route en daardoor de rest up-tempo op sleeptouw kan nemen (en als eerste in de politiefuik kan rijden haha.

Gsusivo; Dit was m.i. 1 van de onderscheidende elementen van de 4 Limbo Ritten.

Politiefuik??? Ik weet van niks :sFun_whistle:

Link naar reactie

Ha gaaf, als newbe op dit forum ontdek ik gelijk een leuke groep mede Limbabwanen die actief zijn ! Misjien kenne we waal plat kalle.....haha Moet ik me ergens aansluiten zodat ik het allemaal kan volgen?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.