Ga naar inhoud

Ronde van Utrecht: 26 augustus 2012


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik zit nu even op een plaats waar ik de openingspost niet kan aanpassen zonder de layout te vernielen, maar veronderstellenderwijs aannemende dat ik ooit weer ergens uitkom waar dat wel kan:

- Zedrie genoteerd voor twee personen;

- Martind8b ook, maar betekent "Ik en mijn broer" ; 1 auto met twee man, twee Z met twee man (m/v) per stuk, of twee Z met een man per stuk? :blink:

Link naar reactie

Zeg, jurist, er stonden geen kleine lettertjes bij. Dus als iemand iets niet nader specificeert dan kun je uitgaan van het meest gangbare, in dit geval 1 auto en twee enthousiastelingen. (En nou maar hopen dat het klopt... :unsure: )

Link naar reactie
  • Administrator

En zo lang je geen Gavia equivalent in de route opneemt, moet het helemaal goedkomen :lol:

Doen jullie nog aan kroketten trouwens Jeroen? Nadia is daar gek op! :sFun_whistle:

Link naar reactie

Jaja, mij als eerste over die pas sturen, er als makke schapen achteraan gaan en dan achteraf mekkeren dat het niet snel genoeg ging. Was dan zelf voorop gegaan. Stelletje helden. :P

Kroketten? Tuurlijk, wat is een evenement zonder gefrituurd slachtafval? Maar ja, Maurits gaat over de horeca dus het zal wel weer culinair verantwoord worden. :sFun_whistle:

Link naar reactie
  • Administrator

We wilden eigenlijk eerst Henk als eerste laten gaan, maar dan waren we waarschijnlijk in de eerste de beste tunnel in Oostenrijk beland... :sFun_whistle:

  • Like 1
Link naar reactie

Wat is dat toch elke keer dat mensen voor mij bepalen wat ik denk en vind? <_< Doe mij maar een lekkere salade tussen de middag met een goede bijpassende witte wijn, daar word ik pas gelukkig van... :) (maar daar zullen de meesten vast anders over denken). En ja dat ik vervolgens voor mijn krokettenlievende medemens opkom, dat mag slechts een bijkomstigheid zijn...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

omdat Roger meegaat kunnen zich dus met een gerust hart aanmelden ... :lol:

In dat geval :groupwave:

Zet ons er ook bij!!!!!!! dacht eigenlijk dat ik dat al had gedaan, te druk met schillen natuurlijk, ghi, ghi, ghi

Twee personen,gezelligheid, mooie rit en lunch.

Diner is afhankelijk van lokatie (hondje)

GreetZZZ/ZZZ

Link naar reactie

Zo. Vandaag weer een stukje route verkend. Missie geslaagd: het laatste echt lelijke stukje uit de route geknikkerd en vervangen door wat leuke landweggetjes. :)

Alleen jammer dat ik er elders weer een probleemstuk voor terug krijg. Er blijkt een stuk in de route te zitten dat door de gemeente van het ene op het andere moment in eenrichtingsverkeer veranderd kan worden. De verkeerde kant op, wel te verstaan. :blink:

Ja mensen, het leven van de route-uitzetter is niet eenvoudig. :P

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.