Ga naar inhoud

Ronde van Utrecht: 26 augustus 2012


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Administrator

"De deelnemers die graag de navigatiebestandjes willen ontvangen, moeten even een PM aan Individual (Jeroen) sturen. Zet in die PM je e-mailadres, dan mailt Individual (Jeroen) de bestandjes. :)"

Individual en ik hebben in goed gebroederlijk overleg besloten een ritje te organiseren voor alle vroegboekers, laatboekers en thuisblijvers:

De ronde van Utrecht

Wanneer: 26 augustus 2012

Vertrek: vanaf Lopikerkapel (zie onder)

Wat: buitenplaatsen, kastelen, dijkjes, uiterwaarden en ander fraais

Hoe lang: dagvullend, aankomst om 09.00 uur, met lunch en voor wie wil met een lekker diner ter afsluiting.

Met: dank aan BMW Jan de Jong & Advocatenkantoor NautaDutilh! :thumbup:

Omdat Individual chef route is zal het accent niet op snelheid liggen ... :lachen:

Ontvangst / start:

Tussen 09.00 uur en 10.00 uur. Voor iedereen is er: 2x koffie/thee en 1x (appel)gebak voor iedereen. Vertrek - ook vanwege de lengte van de rit - stipt om 10.00 uur. Kom dus op tijd, dan heb je tijd zat voor die 2x koffie en een lekkere punt gebak. Meer koffie / thee gebak (voor zover je geen consumpties van iemand anders weet af te pakken) en andere consumpties zijn mogelijk, maar voor eigen rekening.

Paviljoen Klein Scheveningen

Lekdijk-Oost 16A

3412 KT Lopikerkapel

let op: je navigatie stuurt je waarschijnlijk te ver! Er staat een bordje langs de weg, dus let daar ook op als je eenmaal op de Lekdijk-Oost bent. Je zoekt dit bord en daar ga je direct de dijk af (liefst aan de juiste kant :lachen:):

7840342994_c89605c474_b.jpg

Lunch:

De lunch wordt genuttigd bij Greenfield's in Baarn (Amsterdamsestraatweg 42, 3741 GS Baarn), waar wij een mooi lunchbuffet hebben laten samenstellen. Denk aan een soepje, een kroketje, maar ook een lekkere salade.

Dit buffet is inclusief koffie / thee / mineraalwaters / fruitsap / melk / karnemelk. Alle overige dranken zijn voor eigen rekening.

Vergeet alvast niet: a) honden zijn welkom, mits aangelijnd, b) je kunt ook nog een koffie / thee / iets anders weer meenemen voor onderweg, er wordt - voor de liefhebber - voor een ruime mate van bekers met dekseltjes gezorgd.

7797634664_0b1d46cddb_b.jpg

7797633870_35efc6ff27_b.jpg

Diner (optioneel):

Het diner vind plaats bij Villa Zuid Oost in Driebergen (Arnhemsebovenweg 46 (Tomtom kies Traaij 197), 3971 MK Driebergen). Parkeren voor de deur, lekker centraal en super lekker eten! Hier geldt: alle dranken zijn exclusief.

7797633266_2da4d616e1_b.jpg

7797677394_42f44008f1_b.jpg

Kosten:

Deelname + lunch: EUR 25,- ;

All-in: (Deelname + lunch+ topdiner bij Villa Zuid Oost): EUR 57,50.

Bedragen zijn per persoon, voor een auto met twee personen neem je dus twee keer het genoemde bedrag.

Afmelden / definitieve aanmelding / betalen:

Omdat wij bij de lokaties inkopen op deelnemeraantal, is je deelname pas na betaling definitief.

Betalen doe je vóór 21 augustus op:

rekeningnummer 55.57.80.287

ten name van M. Kolkman in Amsterdam (ABN)

IBAN: NL49ABNA0555780287

BIC: ABNANL2A

onder vermelding van je forumnaam (helpt ons het overzicht te behouden).

Als je op 20 augustus voor de rit nog niet hebt betaald, kunnen wij dat zien als een afmelding. Heb je je al wel ingeschreven, maar weet je al eerder dat je niet meekunt / twijfel je daarover: laat Maurits (2.5si) dat asljeblieft al even weten per PM, dat is ook voor ons makkelijker in de contacten met de lokaties.

Deelnemers:

Alle deelnemers die voor 11/8 op de reservelijst stonden kunnen mee! We hebben de reservelijst dan ook weer opgeheven. Er is ook weer ruimte voor nieuwe deelnemers, tot maximaal 50 deelnemende auto's. De start en lunch lokatie zijn helaas niet in alle opzichten op meer dan 50 deelnemende auto's berekend, zodat groei daarna niet meer mogelijk is.

Bovendien: Natuurlijk niet de hoofdreden voor je deelname, maar toch om teleurstellingen te voorkomen, het kan zijn dat - afgezien van deelname, faciliteiten, start en lunch (die zijn voor iedereen gegarandeerd) - bepaalde faciliteiten maar voor een beperkt aantal deelnemers beschikbaar zijn. In dat geval geldt op basis van volgorde van inschrijving: wie het eerst komt, wie het eerst maalt!

1. Individual (Jeroen) + LotteZ3; 2 personen; all-in (2x); betaald

2. 2.5si (Maurits); 2 personen; all-in (2x); betaald

3. ZZZ-Woudsend; ? personen; Regent ergens anders weg terwijl wij in de zon zitten ...

4. Ferry76; 2 personen; alleen lunch betaald

5. Ivodl; 1 persoon; verhinderd

6. Davids Z3; 2 personen; verhinderd

7. De Beertjes; 2 personen; all-in (2x) betaald

8. Cabriodriver; 2 personen; alleen lunch betaald

9. Yellowrider; 2 personen; all-in onder voorbehoud (welk?) verhinderd

10. Edwin & Nadia; 2 personen; (ultra) all-in (2x) betaald

11. Ruud 19; 2 personen; alleen lunch betaald

12. Rolf; 2 personen alleen lunch betaald

13. Snaatje; 2 personen; all-in (2x) betaald

14. Jos: 1 persoon alleen lunch betaald

15. Scorpion: 2 personen alleen lunch betaald

16. Z-ttree: 2 personen all-in (2x; 1x tarwe voorbehoud) betaald

17. JK-Z4 3.0i: 2 personen all-in (2x); betaald

18. Eddo61: in ieder geval 1, mogelijk 2 personen alleen lunch betaald

19. Zedrie: 2 personen; zit op 26 augustus in de regen aan de Costa Brava

20. Martin8db: 2 personen alleen lunch betaald

21. Lady&Co: 2 personen all in (2x) (mits no. 41 ook mee mag) betaald

22. Stevenflappy: 2 personen heeft zich helaas moeten afmelden; volgende keer beter (letterlijk)!

23. MauritsM: 2 personen alleen lunch betaald

24. FerdinandC: 2 personen all-in (2x) betaald

25. GuidoK: 1 persoon all-in (1x); betaald

26. Henri: 2 personen alleen lunch betaald

27. Moozz: 2 personen all-in (2x) betaald

28. Driezz: 2 personen, alleen lunch betaald

29. Maarten67: 2 personen alleen lunch betaald

30. MarcelZ3: 2 personen alleen lunch betaald

31. Dikkie: 2 personen alleen lunch betaald

32. Jack-z3: 2 personen betaald

33. Zzz 3: 2 personen alleen lunch betaald

34. Herman: 2 personen alleen lunch betaald

35. Bojan: 2 personen alleen lunch betaald

36. BMW-Z-Csi:1 persoon alleen lunch betaald

37. Nonkel Jef: 2 personen alleen lunch betaald

38. Roodkapje: 2 personen all in (2x) betaald

39. De Baron: 2 personen all in (2x) vanaf de lunch

40. Allaroundtheworld: 2 personen, alleen lunch betaald

41. Gaby & Co: 2 personen all in (2x) betaald

42. PeterD: 1 persoon alleen lunch betaald

43. IvoZ3: 2 personen all in (2x) betaald

44. M estoril: 2 personen alleen lunch betaald

45. Job ZZZ (zilver): 2 personen alleen lunch betaald

46. Job ZZZ (blauw): 2 personen alleen lunch betaald

47. Ezzy Rider: 2 personen alleen lunch betaald

48. Yellow: 2 personen alleen lunch betaald

"De deelnemers die graag de navigatiebestandjes willen ontvangen, moeten even een PM aan Individual (Jeroen) sturen. Zet in die PM je e-mailadres, dan mailt Individual (Jeroen) de bestandjes. :)"

aangepast door 2.5si
Aanmeldingen, afmeldingen, betalingen verwerkt
Link naar reactie
  • Administrator

Meneer Kroket valt niet in de categorie vroegboekers / laatboekers / thuisblijvers, maar zit dan aan enige Cote ... Mensen die normaal wegblijven omdat Roger meegaat kunnen zich dus met een gerust hart aanmelden ... :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Mag 't een weekje eerder? Ik hoor net van chef agenda hier op de bank dat we dan verhinderd zijn :blush:

Link naar reactie

Afijn. Ik heb in 2010 al een keer de Utrechtse Heuvelrugroute georganiseerd en sindsdien word me zo af en toe, door deze of gene gevraagd of ik nog eens een ritje ga organiseren. Nu is het dus zover. :)

Vorige keer was het een rit van een halve dag, dit keer gaan we voor een volle dag. Vorige keer deed ik het alleen, dit keer is Maurits bereid gevonden om hoofd van de feestcommissie te worden. Hij zal zich vooral richten op het vastleggen van de horeca, ik zal me met name richten op de route.

De route heb ik wel grotendeels in beeld en is zonder overdrijven echt zeer fraai. We zullen rijden over smalle oude dijkjes, langs grote rivieren en kleine slootjes, langs rijen knotwilgen en monumentale boerderijen. We komen langs het ene na het andere kasteel. We rijden door bossen, maar ook tussen de weilanden en door pittoreske stadjes. Kortom: dit is een rit die je niet wilt en ook eigenlijk niet mag missen. :cool:

De aankondiging komt rijkelijk vroeg, maar dat geeft eenieder in ieder geval de tijd om de datum tijdig te noteren. We willen immers niemand de kans ontnemen om dit spektakel mee te maken. :punk:

Link naar reactie

Mag 't een weekje eerder? Ik hoor net van chef agenda hier op de bank dat we dan verhinderd zijn :blush:

We doen het al bewust op een zondag om de zaterdags werkende mens tegemoet te komen. We willen het echter ook niet te vroeg in de zomer organiseren, aangezien er dan meer mensen op vakantie zullen zijn. Laten we eerst maar eens kijken hoe deze datum valt bij de rest. :)
Link naar reactie
  • Administrator

We willen immers niemand de kans ontnemen om dit spektakel mee te maken. :punk:

Blijkbaar wel, ik geef je de kans om het een week te verzetten zodat wij meekunnen :hypocritesmiley:

Nee hoor, grapje. We zouden erg graag meegaan, maar kunnen die dag met geen mogelijkheid wegens andere (dubbele!) verplichtingen. Maar 't blijft jammer :(

Link naar reactie

Top Jeroen, ik ben voor en gezien de thuiswedstrijd ga ik wel mee.

We zouden erg graag meegaan, maar kunnen die dag met geen mogelijkheid wegens andere (dubbele!) verplichtingen.

En Rob het is geen kwestie van tijd maar prioriteit. Waar een wil is is een Z3 weg ;-)

Link naar reactie

Ahhh...dit is nog eens lekker dichtbij.....rijdt bijna wekelijks over de dijkjes van Wijk bij Duurstede naar Amerongen...etc.... prachtige route en leuke dorpjes onderweg..... count me (us) in !! Is het trouwens Z only ?

Utreg me stadsie.....da gebeurt van aller hand....het bruist van alle kant ...in het hartsie van het land.... etc etc...

Link naar reactie

Tja, zoals je al zei Jeroen, deze mag je niet missen en aangezien de Utrechtse Heuvelrugroute prachtig en gezellig was doen we natuurlijk weer mee, du bij deze 2x incl. alles (gezelligheid, chaos, lunch, diner, goodybag, enz.) :thumbup:

Theo en Leidy

Link naar reactie

Aha, daar is het topic dus van de rit die je niet mag missen, waar je eerder aan refereerde. Ben erg benieuwd! Z ons er maar bij: Edwin en Nadia incl lunch en diner. Enne, die Maurits heeft het maar makkelijk als we langs het ene na het andere kasteel komen... Na afgelopen paasrit kun je niet met minder aan komen zetten natuurlijk. ^_^

Link naar reactie

Geboren en getogen in Doorn, gewoond in Driebergen. Leuk om weer eens is oude vertrouwde weggetjes te rijden! Graag op de lijst met 2.

Link naar reactie

Een mooie rit voor eind augustus :cool: , we zijn dan nog nèt niet op vakantie.. doe maar 2, all inclusive

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.